Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Åh,vad glad jag blir att han kan "se"oss.
    HEJ på dej Morfar vill att du känner att jag bryr mej om er alla!!Beundrar dej för vad du gör för Emma nu när hon verkligen fått mer än vad någon överhuvudtaget ska få uppleva.Jag tycker du är helt enastående...
    Emma tänker på hur är det med din mamma?Hur mår hon?hoppas jag förstått det rätt att hon finns hos er fortfarande.

• faster

Du satte ord på mina känslor!!du formulerar dej bättre....

JohannaMatt skrev 2008-11-28 21:57:37 följande:
    Morfar och Mormor till Max och SagaNi ska veta vilken stark, ärlig och kärleksfull bild av er familj Ni förmedlat. Det är ni som uppfostrat era döttrar att bli de kärleksfulla, starka och öppna människor de är. Pågrund av det har ni klarat och kommer att klara er. Tillsammans är ni starka. All min styrka till er. Många kramar// Johanna
  • faster

Är det idag det står i tidningen?
    Jag måste bara säga Emma att du ger mej sådan styrka!!Jag ligger nerbäddad febrig ont överallt o förkyld MEN jag gick till jobbet igår.vi jobbar pass på 26,5tim i sträck, men jag tänkte kan Emma klara sitt som är såååå mkt svårare än det här, ja då ska jag oxå klara detta...och vad hände?jag klarade det!!!
    Emma du är min stora föreblid och det vill jag att du ska veta!!
    Kul att höra att dina föräldrar varit inne o läst vill att de ska vetaatt vi även tänker på dem o bryr oss om dem.
    Stor varm KRAM

• faster

hihihi....hade ju dej i mina tankar min vän.
    Jag har ett utav de allra bästa jobb man kan tänka sej...enligt mitt tycke iaf....
    En väninna till mej drabbades av en stroke.Är totalförlamad o kan ej tala,så jag jobbar som personlig assistent till henne.Känns helt fantastiskt att få glädjen att kunna få vara med o förgylla hennes dagar på olika sätt.Efter chocken lagt sej förståss för det var många mån som hann gå innan man smält allt o kunde börja om på nytt.

• faster

Nu tvinga jag ut gubben så han kom hem med aftnbladet till mej
    Tur han har sånt job att han kan gå ifrån ett tag..hhhihih..

• faster

åååååååååååååååh så gulligt!!söte goe pågen

emmy840508 skrev 2008-11-30 17:58:55 följande:
    När Max var ca 2½ firade han sin tredje jul med oss. Vi hadde sagt att han detta år skulle ge tomten alla sina nappar "för tomtens barn skulle få dom" han såg fram emot det jättemycket. Av någon anledning blev det så att han slutade några veckor tidigare iaf. Han frågade helt enkelt inte efter nappen och han tog hellre med sig nallen när han skulle sova. Så jag lade napparna i en skål i skåpet. Jag ville att han symboliskt skulle få ge tomten sina nappar iaf. När julafton kom så åkte vi hem till mamma o pappa. Jag kom i sista stund på att jag glömt napparna. Jag kanstade mig på cykeln och åkte hem o hämtade dom. När tomten kom så räckte Max över sina nappar till tomten och berättade så gott han kunnde att det var till tomtens bebisar. Tomten tackade så mycket och sen berättade Max stolt för alla han kännde att tomtens bebisar fått hans nappar.
  • faster

men oj är det bara jag som skriver....
    Jag har iaf nu läst artikeln o kan bara beundra er vilken styrka vilken uuuuunderbart fin familj ni är!!
    När jag ser fotona på dej o dina barn syns exakt samma glädje o lycka i dina ögon som du även nu får då du talar om dem.Iaf det som jag sett av dej.
    Jag mäste ju säga att jag ej fattat att det finns risk för att monstret ska frias??!!alltså det finns ju bara ej på denna jord att så skulle vara fallet!!!
    ååååååååå blir såååå arg o upprörd då jag läste detta...
    Vet ej vad jag ska säga eller göra ang detta Emma,önskar så jag fick träffa dej o åtminstone kunna få ge dej en kram...JAg finns här o det vet du bara inboxa mej o ös ut om du känner att det skulle kunna vara till någon nytta.Lyssnar mer än gärna det vill jag att du ska veta och känna.
    Stor varm KRAM

• faster

åh tack...
    Ja att de hade världens bästa mamma o har så fortfarande finns det inte det minsta tvivel om.Jag är så säker på att de vet det oxå.Det lyser o dej o du är bara så fin!!

emmy840508 skrev 2008-11-30 18:55:40 följande:
    oj, senaste meddelandet var till dig "faster"
  • faster

Håller med dej fullständigt...Jag orkade inte ens gå ut idag på julskyltningen...kändes inte bra..

Lingonflickan skrev 2008-11-30 21:51:35 följande:
    Hann inte med mer än att läsa framsidan på tidningen innan det stockade sig i halsen på mig. När jag läste artikeln grät jag. För det gör mig så ont om er. Att ni ska behöva genomlida detta. Fina bilder på dig och barnen. Åh, måtte ni få en bra julklapp. Jag finner inga ord, allt känns så futtigt ikväll. tänker på er massor.
Svar på tråden Mina två änglar