Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Självklart är jag med om det är ok för Emma.

Humbla skrev 2008-11-19 21:35:24 följande:
    ALLA SOM LÄSER TRÅDEN! Undrar om någon skulle vilja vara med på en insamling av något slag, till någon form av symbol som vi kan ge till Emma att ha med sig under rättegången? Vet såklart att emma har med sig max spindelmannen och sagas tutte, men det skulle kännas bra att veta att Emma har någon med sig från oss också, som hon när hon tittar på den kan hämta kraft ifrån också och minnas att vi står vid hennes sida även om vi inte står där IRL. Skulle också gärna vilja ge en symbol till Nicklas, barnens pappa. Någon som är intresserad? Eller har något förslag på vad denna "symbol" skulle kunna vara för något? /Marie
  • faster

Ja jag såg oxå det...ojojoj det är så svårt o veta vad som är rätt o fel...
    Fru Brastad skrev 2008-11-19 21:56:24 följande:

Emma.Ser att du loggat ut.Du blev väl inte lessen? Hoppas inte det!
  • faster

någon här som känner Emma som kan kolla så hon ej tog illa upp??vore ju jättesynd då detta var menat precis tvärtom....usch känner mej så vilsen nu..

• faster

Ja humbla bad ju igår oss att vänta..dock efter jag skrivit in mej..men det är en jättefin gest tycker jag.

Hej Emma!
    Idag har vi haft en fin dag med sol o 2dm snö..hur har du det hos dej?
    Mina 2 ljus står tända varje kväll o det är så rogivande.
    Stor varm Kram

• faster

Är det ok att göra så för Fl??

sweedy skrev 2008-11-20 19:23:25 följande:
    Emma och alla andra. Är detta ok? Väntar en tjugo minuter eller så innan jag startar tråden så det finns chans att tycka till. **************************************************
    **** Denna tråden är för alla som känner att de vill visa sitt stöd till Max och Sagas mamma, Emma, och hennes sambo inför kommande rättegång och prövningar. Vi startar en namnlista för att visa att de finns i våra tankar och har vårt stöd. Våra tankar går även våra tankar till Max och Sagas andra anhöriga och vänner. Gör så här: Kopiera sista inlägget och klistra in i under "lägg in ett svar i tråden". Skriv så till ditt namn eller fl-namn sist på listan. Gör inte ny rad, utan bara ett komma, annars blir listan väldigt lång. **************************************************
  • faster

ja gör det för säkerhets skull...synd om nåt skulle bli fel...

sweedy skrev 2008-11-20 19:33:05 följande:
    Faster, ska höra med en moderator.
  • faster

Vet ej när det är dax...men skickar massa massa styrkekramar till dej o din familj!!
    Du vet att du finns i mitt hjärta!!
    KRAM

• faster

Jag tänkte först satt in en bild på mina egna ljus men då ej jag kan hitta kameran väljer jag att tända detta...dels för att det är min älsklingsfärg o sen för att det är för er hela fam!!

• faster

är mitt kanske för ljust??blir osäker nu när ja ser alla andras...

Svar på tråden Mina två änglar