Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Tack o lov att du fanns kvar här....vet av egen erfarenhet hur det kan vara..
    Självklat finns jag här för er o kommer så göra för alltid.
    Sov gott du med stor varm Kram

emmy840508 skrev 2008-11-24 22:46:34 följande:
    Jag fick ett svar.... hon blev jättelättad. Hoppas du sover gott inatt. ta hand om dig o tack för att du finns här med oss
  • faster

Emma min kära Emma...
    vill att DU ska veta att du är min medicin!!
    Ta hand om dej o stor kram.natti,natti.

emmy840508 skrev 2008-11-24 23:13:32 följande:
    God natt och tack alla ni som finns här inne och följer mig genom allt. Jag e så imponerad över att ni orkar och vill. Det värmer i hjärtat var dag jag går in här. Lite som medicin mot allt som gör ont.
  • faster

Nu har jag varit iväg o jobbat hela dagen o fy vad jobbigt det var att köra d 15milen i det dåliga väglaget..hela tiden när jag var på väg hem tänkte jag på dej Emma...undrar hur du haft det idag o hoppas du är här när jag kommer in...o jaaaaaaaa det är du!!
    Stor varm Kram

• faster

Idag känner jag mej riktigt riktigt usel Emma...
    Mitt liv har slagits i spillror pga nåt helt annat än för dej men jag orkar ej vara aktiv här just nu o det gör ont.Tycker så oerhört mkt om dej o har följt dej så gott jag kan o försökt komma med lite goda råd lr nåt,men just nu har jag ej kraft..
    Skickar dej en stor varm kram o hoppas du förstår...

• faster

åååååååh Emma finns det någon finare människa än du??svaret är NEJ!!!
    Du har ett hjärta som är hur stort som helst.Nu sitter jag här o gråter igen..tack snälla du för att du kommit in i mitt liv känner mej hedrad som fått turen att ha dej o kunna tala med.
    Massa 1000 kramar

• faster

FÖRLÅT Emma för att jag beklagade mej i din tråd..ska försöka skärpa mej..
    Tänker jättemycket på dej o hoppas jag ej gjort fel...
    stor varm Kram

• faster

Jag kan ej hålla mej härifrån trotts allt Emma..du är en kämpe utan like....jag ska försöka lära mej lite av dej!
    Hoppas inte det blir för jobbigt för er nästa v...alla vet ju vem o hur varför ska detta då behövas gås igenom igen...o igen...
    Stor Varm Kram Emma

• faster

Hej Emma
    Först o främst vill jag börja med at säga att du är sååååååå fantastisk!!tt du orakr med media osv..att du finner tröst o styrka här med ss är något jag känner mej så glad för.Hur skulle jag annars kunna visa o säga vad jag känner?
    Jag undrar vilken söndag det kommer sändas?denna v30 lr nästa?
    Kom o tänka på en kanske löjlig sak....me ndär du bor..äter ni brunkål där till jul??
    Jag är ju från skåne o där äter vi det alltid men nu sedan jag flyttade hit till Jämtland så är det bara jag som äter det...hihiih
    Stor varm Kram

• faster

Tack snälla jo det börjar väl sjunka in nu o känns inte bra men lite lättare...har som du startat en tråd här oxå o får så bra svar o det lättar lite...är ju inte ensam..

Ja prova gärna brunkålen..ja kan ej vara utan men har förstått nu att det är från skåne.Det är ju så att man blir ofta hemmablind...
    Vad ska du hitta på i helgen..här är det julskyltning får se om jag orkar mej ut...ska iaf jobba imorgon.

emmy840508 skrev 2008-11-28 20:39:16 följande:
    tack snälla du. Jag tänker mycket på dig. Hoppas det känns lättare nu, vet att du haft det jobbigt. Det e söndag den 7:e dec det sänds.Saken du frågar e inte löjlig alls. Jag e glad att få något annat att tänka på ibland. Brunkål har jag nog aldrig ätit... så jag tror inte det e någon här som äter det. Men det finns säkert folk som gillar det. Var en ide att kanske prova det någon gång. Hoppas du får en bra helg.
  • faster

Har sett din pappa o jag vet at jag tänkte då de skrev att du började på att vakna....ojojojoj stackars honom..först har han mist sina älskade barnbarn o hans dotter kämpat fram o tillbaka..NU vaknar hon äntligen sååååååååååå skönt o underbart att hon komer att bli någorlunda återställd......och......nu måste vi berätta för henne vad som hänt o allt...ojojojo..fyy så hemskt detta måste ha varit.
    Attsedan få höra att de fått höra på radion!!..att barnen gått bort..alltså jag kan ej fatta att han överhuvudtaget orkar vara med i tv m.m....
    Förstår Emma att ni måste ha en nära o mkt bra kontakt.Måste bara här få dej hälsa till honom.Han är ju fantastisk han oxå!!
    Kram till ER

Svar på tråden Mina två änglar