Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Hej Emma.
    jag önskar verkligen oxå att det gick o få tillbaka dina små av hela mitt hjärta...men tyvärr är ju inte livet så....av nån konstig anledning (vilken kan jag för mitt liv inte kan förstå) så fick de ej vara kvar här på jordelivet med dej.Jag har tänkt mkt på en sak som en man sa till mej en gång...(det spökade i huset jag bodde så han va där för o försöka få bort det)han sa att vi återföds igen o att innan man kommer hit så väljer man ut hos vem man vill födas.
    Jag har svårt o tro på det på ett sätt då jag bara har fått 1 barn,önskar ju mej så många då jag ÄLSKAR barn, men iaf fall....
    Både Saga o Max har ju valt just dej av bara en o samma anledning!!
    DU är den bästa mamman de kunde tänka sej att komma till och det syns ju verkligen på alla foton där ni är tillsammans.
    Du kanske inte tror alls på sånt här men ja kan ej låta bli att tänka på det.Han sa även att ju tidigare vi gått bort från jordelivet ju fortare kommer vi tillbaka igen...
    Kommer du ihåg att jag berättade att min lilasyster dog endast 1dygn gammal??Jag har gått i hela mitt liv o sökt efter henne....och jag har nu hittat en som verkligen jag tror hon är återfödd i.(hos den kvinna jag jobbar)...det roliga med henne o mej är att många tror vi är systrar o frågar trots att vi kommer från 2 helt skilda platser i sverige..hiihih..
    Ja som sagt Emma jag vet ej vad du tror men vill bara berätta lite om hur det KAN eventuellt vara...
    Stor varm KRAM

• faster

Först o främst vill jag säga FÖRLÅT EMMA!!
    Jag visste inte alls hur jag skulle göra då jag såg det redan före det stod i ab...så jag mailade ju dej..du hade väl fått reda på det förr lr senare men,,,,usch känner mej så skyldig till att du mår så dåligt nu!!

Sen en annan sak,det är väl inte du som tog honom ifrån henne???han har väl en egen vilja o tog i mitt tycke ett mkt bra beslut som valde dej framför henne!!
    Dock skulle det ju naturligtsvis ej gått på detta sättet.....

• faster

har nu suttit o läst på AB på deras egen sajt...men jag klarar ej av att läsa får sån ångest..
    Fy så hemaskt detta är o Niklas som var misstänkt all vaka när Emma vakan osv oasv...beundrar dej sååå emma!!
    Hur orkar du?
    Stor varm KRAM

• faster

Godmorgon Emma..
    ja för mej iaf..
    Tänker på dej idag mkt mkt o hoppas du mår gott...förstår att det är mktmkt tufft för dej nu.
    Vi finns här för dej o hoppas du känner det.
    Stor varm KRam

• faster

Emma...du är mitt ljus i min för övrigt uppgivna tillvaro!
    Tänker på dej,tänderljus för er alla.
    Skickar miljoners miljoner styrke KRAMAR!!

• faster

Jag har precis läst i expressen o hjääälp vad är detta??Emma lilla Vän.
    Det gör ont såå ont både fysiskt o psykiskt att läsa vad ni nu ska behöv få gå igenom igen....o "hon" kan ju inte bara få gå fri..
    Kramar om finnre ej ord....jag e såå hjlplös men finns här för dej!!!!KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

• faster

ja du jag med!!!

Lingonflickan skrev 2008-12-03 11:33:35 följande:
    Om det går fri kommer jag tappa förtroendet för rättsväsendet totalt. Står bakom dig gumman, hela vägen. KRAAAAAM!
  • faster

Emma...vad härligt o se dej här..jag förstår så väl att du har fullt upp nu men det känns så skönt att få säga til dej vad du betyder!!imorn ska jag köra 15mil i snömodd förshoppningsvis lägger sej blåsten.Jag har dej i mina tankar o då känner jag mej starkare...kan du kan jag....tänker på dej ofta o vill dej o din familj allt väl.
    Önskar er Lycka till!
    Massa 1000 kramar

• faster

vilken helt otroligt fin bild!!!så duktig du är!

turbomorsan skrev 2008-12-03 21:49:53 följande:
    Vad glad jag blir att du gillar den! Precis så tror jag att det ser ut att ditt hjärta är delat i två, ett för Max & ett för Saga!
Svar på tråden Mina två änglar