Mina två änglar
Hej Emma.
jag önskar verkligen oxå att det gick o få tillbaka dina små av hela mitt hjärta...men tyvärr är ju inte livet så....av nån konstig anledning (vilken kan jag för mitt liv inte kan förstå) så fick de ej vara kvar här på jordelivet med dej.Jag har tänkt mkt på en sak som en man sa till mej en gång...(det spökade i huset jag bodde så han va där för o försöka få bort det)han sa att vi återföds igen o att innan man kommer hit så väljer man ut hos vem man vill födas.
Jag har svårt o tro på det på ett sätt då jag bara har fått 1 barn,önskar ju mej så många då jag ÄLSKAR barn, men iaf fall....
Både Saga o Max har ju valt just dej av bara en o samma anledning!!
DU är den bästa mamman de kunde tänka sej att komma till och det syns ju verkligen på alla foton där ni är tillsammans.
Du kanske inte tror alls på sånt här men ja kan ej låta bli att tänka på det.Han sa även att ju tidigare vi gått bort från jordelivet ju fortare kommer vi tillbaka igen...
Kommer du ihåg att jag berättade att min lilasyster dog endast 1dygn gammal??Jag har gått i hela mitt liv o sökt efter henne....och jag har nu hittat en som verkligen jag tror hon är återfödd i.(hos den kvinna jag jobbar)...det roliga med henne o mej är att många tror vi är systrar o frågar trots att vi kommer från 2 helt skilda platser i sverige..hiihih..
Ja som sagt Emma jag vet ej vad du tror men vill bara berätta lite om hur det KAN eventuellt vara...
Stor varm KRAM