Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Jag har ej vågat lyssna på samtalet än...är jag feg lr försöker jag skydda mej från sammanbrott??vet ej..
    Detta är något som är sååååå fruktansvärt så det bara ej finns!!Tänk så många vi är som blir så påverkade o inget kan göra.-...jag blir så frustrerad.
    Sen när jag läser att monstret sitter med hörlurar!!!alltså ....åååå..
    det är ilska,förtvivlan o gråt om vart annat!!
    Kära Emma...jag kan ej i ord beskriva vad jag känner.Önskar du får göra din röst hörd idag o att de FATTAR att man kan få minne tillbaka succesivt.
    Kramar i 1000-tal

• faster

ja jag trodde oxå att emma öppnat blivit anfallen max hörde att de var liv i hallen kom dit pga det osv....men tyvärr verkar hon ju ha varit ute efter de stackars oskyldiga barnen!!
    HUR skulle de kunna veta nånting alls om detta o behöva vara med om denna hemska behandling??ååå blir bara såå arg på monstret!!!

• faster

tänk om det vore så väl att det är monstret som gjort revan på fotot o att det finns dna då??!!

• faster

men alltså....HUR är hon??när tom de i rätten reagerar då ser det u lite positivt ut eller hur?

• faster

vilken "grillning" stackars Emma får genomgå denna dag!!
    Blir det uppehåll över helgen tro??
    tror hon skulle behöva all vila hon kan få efterdenna dag..

• faster

men herre gud...jag har inte kunnat sitta här o fortsäta läsa för jag var tvungen stt gå ifrån då det gör asåååå ont...
    Tittade nu o lyssnade på när Emma bröt ihop..o den satnas..ååååååååå hur kan o bara våga öppna munnen!!

• faster

För undras över dej emma att du kunde överleva efter så många slag.
    Du är så stark o så fin beundrar dewj bara mer o mer för ju mer jag ser o hör av dej.
    Kram

• faster

håller med till fullo....

Lingonflickan skrev 2008-12-05 21:43:45 följande:
    Hur betedde hon sig när stackars Emma bröt ihop då! Då var det inget fel på språkkunskapen inte.
  • faster

Emma lilla vän....jag vet ej vad jag ska säga eller göra tårarna bara sprutar o jag kan inte för mitt liv förstå mej på monstret.Tycker det är otroligt fel att hon har rätt o sitta i samma rum som du överhuvudtaget..men det är väl så det ska vara...men känns helt fel!!

Du är så stark o duktig som kan ta dej igenom detta.det finns absolut ingenting som berör mej lika mkt som du trots att det händer saker hela tiden ....du är helt enkelt UNDERBAR!!!!
    Stor Varm KRAM

Svar på tråden Mina två änglar