• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • maye

Jag har också följt med i det tysta, blev verkligen lättad av att få läsa domen idag. men tycker ändå att det är lindrigt med tanke på vad din familj har fått utstå. Mina tankar är hos dig och dina barn. Önskar överallt annat att Ni kommer få en bra framtid

Kramar

• nr3

kramar om lite extra idag!! HUR MÅR DU?!! ni har funnits i mina tankar hela dagen..KRAM!

• Sessa82

Emma - Jag beundrar din styrka...
    Skrev om de i min blogg, men eftersom jag bloggar på ett ställe dit jag ej får länka pågrund av man kan tjäna pengar där...
    Men skulle du vilja läsa så är de bara maila så får du länken...

kram

Stolt moster till Thindra
  • Tintan

Hej Emma

Har tänkt på er mycket idag Hur mår ni?

Tänder 2 ljus ikväll för dina små

Kramar Martina

• Mrscaro

Tänder oxå 2 ljus för dina underbara barn. Stora kramar caro

• Bellsam

Grattis till domen!
    Det finns ingenting som kan gottgöra det hon har gjort mot er familj men jag hoppas att det känns lite mer som ett avslut för er nu efteråt.
    Kramar till er

• Skogsmor

Sååå skönt, att vi kan få rättvisa även här i sverige och att helt rätt dom kunde fällas. Större delen av Sveriges befolkning lyser av glädje för detta idag, och alla är vi så glada för er skull också. Nu kan du i alla fall leva ett litet tryggare liv, för vi ska ju inte glömma att ditt liv var ju hotat av denna hemska, så kallade människa också.
    Din smärta efter Max och Saga kommer du tyvärr alltid ha, det ända man får göra är att försöka lära sig att leva med det så bra man kan. Att få mördaren fast, hjälper ju inte mycket för dej, men det är ändå lite bättre.
    Lev väl och ta hand om dej, för fantastiska människor som du är sällsynta.

• minbebis76

Vet inte vad jag ska skriva eller säga - grattis låter så dumt men jag tror du förstår vad jag menar. Hoppas ni kan få lite mer ro i själen nu.

• idaja

Hej alla!
    Emma är inte hemma och kan därför inte läsa alla era underbara inlägg under dagen! Men jag talar nog för henne också, och hela familjen, när jag tackar för alla underbara inlägg!

Vi alla är enormt lättade att domen blev livstid och utvisning.
    Som Emma uttalat sig om i tidningen. Hon och barnen har äntligen fått upprättelse!

Tusen tack för alla stärkande ord och kramar!

Svar på tråden Mina två änglar