• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Jomppelina

Det är så märkligt, men oavsett vilken dom hon än fick så kan det aldrig skipas rättvisa i något sådant här fall.
    Hur kan det finnas så störda människor som gör något såhär sjukt utan att vara "sjuk"?
    Det går inte att förstå.
    Beklagar eran sorg.
    Gitte

• KiaFamily

Känner dej inte Emma, men efter alla repotage i media, känns det ändå som att jag gör det på nått sätt.....

Mina tankar går till dej, Max & Saga. Du är oerhört stark, som klarat dej igenom detta helvete.

MÅNGA MÅNGA KRAMAR & tankar, från mej.
    *tillsamans är vi starka*

• Terez

Beklagar sorgen!
    Men stort grattis till dommen.

kram Tessan

ღ ♥ ღ Cassandra ღ ♥ ღ
  • mrsjonte

Yes, nu fick hon domen som vi alla i sverige väntat på!
    Vet att domen inte gör så att Max o Saga kommer tbx men vilken lättnad att hon sitter där hon sitter nu!

Kram och grattis till dommen

• bedasplace

Vilken lättnad för er idag!Gläds med er
    Vet att det inte är över riktigt än,men jag tror domen kommer att stå fast.
    Ni finns hela tiden i våra hjärtan,det ska ni veta!

• FinalFantasy

Jag har nog aldrig klickat så hårt på uppdatera på aftonbladets hemsida som idag, ville bara veta och jag är så glad. Nått annat hade nog ingen accepterat! Grattis, hon må överklaga men hovrätten lär knappast släppa henne!

Hon är där hon är nu. Försök njuta av dagarna för solen tittade fram idag och viskade att det är en bra dag idag.

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • villelill

Hej Emma. Vad skönt att rättskarusellen äntligen är över. Vi är många som hållit andan med dig och som nu kan pusta ut..
    Nu kan du äntligen koncentrera dig på framtiden och kan slippa ha all väntan hängandes över dig..

Kram H

• liz 50

Kära Emma.

Kära Emma.

Jag är Mamma,Mormor och Farmor, jag har läst en del här idag.Kära du ,jag önskar av hela mitt hjärta att du får ett kärleksfullt liv.Du är värd allt fint som finns ,jag skulle vilja linda in dig i bomull o lägga dig i en ask som man gjorde med det finaste man hade som liten " för att skydda dig , Emma ". Kram från mig.

• pepsikatt

Jag har också i det tysta följt din och din familjs kamp för att skapa rättvisa till Saga och Max.
    Jag blev så lättad när jag läste om domen.
    Skönt att du/ni nu kan koncentrera er på att försöka komma in i vardagen igen.
    Stor kram//Eva

Svar på tråden Mina två änglar