Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

natti natti på er allihop...
    kram på er!!

• faster

Hej Emma...har nu läst allt på vlt...o jag kan nästan ej hålla mej för skratt...en mer hemsk person finns väl inte??
    Hon gör ju precis som hon själv vill o struntar tom i vad våra lagmän säger..
    Stackars stackars dej som må sitta där o lyssna..
    Men en sak kan jag då säga ...ska de undersöka någons hjärna så är det då inte din som behöver göras det på!!
    Kram Kram

• faster

Hej Emma!
    Har ej skrivit på etttag då jag ej vet vad eller hur jag ska skriva detta ....
    Vill önska dej en riktigt god jul....men...kan man göra det under dina omständigheter?
    Jag menar julen är ju mkt barnens helg och....
    Usch vad jag tycker detta är svårt.....
    Lilla gumman, Du är så stark o beundransvärd så det finns ej ord som räcker till!
    D sitter dag efter dag med detta monster framför dej o ändå hatar du ej...HUR kan man ha ett så stort hjärta?
    Vill tala om att du ständigt finns i mina tankar o önskar av hela mitt hjärta att jag knat ta detta ifrån dej men tyvärr ...det går ju inte...
    När u denna v kommer så ahr du rättegång o jul framför dej...
    stackare!!
    Känns skönt att veta att ni har varandra o att ni har så fin sammnhållning i er fam.
    Jag skickar här lite styrkekramar o hoppas ni får det lite mysigt tillsammans trots allt.

• faster

Hej igen Emma
    Såg nyss att det ska komma en dokumentär ikväll på tv4+...
    Vet ej om du tittar in här något innan men undrar i så fall om det är någon ny eller om det är något som går i repris..
    Kram

• faster

jag funderar på om det kan vara en sammanfattning av alla program de sänt tidigare...

• faster

Emma...vilken familj du har!!
    Så jobbigt för dem idag men de verkar göra det jättebra.....följer på vlt..

• faster

Hej Emma!
    Så som alla dagar finns du i mina tankar...jag funderar på hur du har det hur du känner inför helgen som nu kommer osv...
    Att rättegången ej e klar känns såååå fel!
    Det är ju det minsta ni skulle fått kunna känna efter allt som hänt er detta år.
    Ett år som har präglats av så mkt neg för dej o din fam.
    Hur känner man då nu i dessa dagar tro?
    Ja jag vet ej vad jag ska skriva allt käns fel o korkat...
    Tänker på dej o skickar dej 1000tals varma kramar.
    Marie

• faster

åå så fin!!
    vem är det som sjunger?

Millexa skrev 2008-12-23 12:38:46 följande:
    Jag har fått en länk till Månljusets skugga, den låt som är specialskriven till Maximilian och Saga minne.Och jag vill dela med mig av den;

#Den kommer släppas den 7:e januari.
  • faster

lyssnade bara först men såg sedan på slutet vem det var.

faster skrev 2008-12-23 13:15:44 följande:
    åå så fin!!vem är det som sjunger?
Svar på tråden Mina två änglar