Inlägg från: faster |Visa alla inlägg
  • faster

Mina två änglar

Hej Emma
    Kommer kanske med en dum fråga....men har de kollat upp fotot från spegeln i hallen?tänk OM det kunde finnas minsta lilla DNA där??naturligtvis borde de ha kollat det men ville bara nämna det om utifall att de missat det..
    bättre kolla 2ggr än ingen..
    Stor Varm KRAM

• faster

Vad jag har förstått ska det ha suttit ett foto av emma o sambon fastkilat i listen lr så på spegeln som satt i hallen.
    EFTER att monstret varit där var edt en reva på fotot som INTE varit där före....
    Obs!!
    Detta är så jag har uppfattat det hela men därmed inte säkert att detta är rätt!

• faster

Hej Emma.
    Kul o se dej här

Vad jobbigt att det ska dra ut över jul o nyår!!
    Hur upplever ni det i fam?
    Då har ni lite mer tid nu o vila på men ändå...
    Stor varm Kram

• faster

Vilken mysig dag ni haft tillsammans!!Det behövde ni verkligen.
    jag har varit o spelat bridge ikväll har nyss börjat så ganska mkt nerver..
    Hoppas du får sova gott även inatt Emma.
    Natti Natti

• faster

Hej Emma.
    Skickar en massa massa styrkekramar till dej inför morgondagen!
    Tänker på dej ofta o det hoppas jag du vet o känner.
    Stor Varm KRAM

• faster

såg er på efterlyst....mitt hjärta blöder....o värker..
    stort lycka till imorgon!

• faster

Håller med dej fullständigt!vi måste försöka tro på det goda även om det i denna situation är mkt mkt svårt....

• faster

Kom bara att tänka på något Emma...denna tråd kommer o stängas den 27/12 då de bara får vara öppna i 3mån..men jag hoppas verkligen du komer fortsätta vara med oss här även efter det.

• faster

precis..vad klumptigt av mej att skria så...menade som turbomorsan sa att detej kommer gå att skriva mer här..sorry.

• faster

får jag fråga ensak...självklart behöver du ej svar..jag ligger här i sängen o tänker på ...hur känner du inför morgondagen?
    Tycker det är så hemskt att alt blev flyttat på så ni inte får ro i jul o nyår....o din syster som ställt in sej på ett datum o nu må vänta ytterligare...

Svar på tråden Mina två änglar