emmy840508 skrev 2008-10-10 19:56:19 följande:
Hejsan! tack för att du delar detta med mig. o tack för dina ord. Årets kvinna, ja jag e så otroligt glad gör dom orden, de gör mig starkare för varje dag.Ja chocken var nog total för Nicklas när han blev anklagad för detta. Han fick höra att det hänt barnen och mig något fruktansvärt. Han ringde till sjukvård och polis för att försöka få något klarttecken på vad det rörde sig om. Men fick svaret att polisen skulle komma och hämta honom, han sa att han ville till sjukhuset och vara hos sina barn, de sa att polisen skulle hämta honom o köra honom dit. Men istället körde de honom till station och han blev häktad. Han fick dödsbeskedet några minutrer innan han fick veta att han är anhållen för mord och morförsök.Jag kan, trots allt han gjort mot mig inte låta bli att tycka synd om honom.Han och jag har pratat en del om det. Han kommer nog aldrig komma över det. Men han försöker gå vidare så gott han kan.Ja, om jag har den styrka som min pappa har så är jag enormt glad. Han e min förebild och jag söker både tröst o styrka hos honom och min mamma.
ja, tänkte på det var Niklas gjort mot dig innnan..var det innan barnen kom?
Tänkte också fråga om barnen gick på dagis..vet inte riktigt varför, men det bara dök upp. Håller också med om att de verkade ha en väldigt fin sammanhållning, de två. Måste vara underbart för dig att de höll/håller ihop så!
Avslutar med att säga att jag önskar att alla vi andra kunde ta en liten del av din sorg så att den inte blev så tung för dig att bära...