• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Familjetrollet

ush vad ledsen man blev när man läste om bilolyckan.många styrkekramar till dig.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Lingonflickan

Precis hemkommen efter en något försenad dagislämning och läser på vlt att vita häxan inte verkar ens nära ett erkännande. Vill inte ens svara på frågor som alla andra måste göra. Vem tror hon att hon är????? :-x

• JohannaMatt

Det verkar ju som att monstret ska ha all uppmärksamhet hela tiden, det känns som om det är därför hon överklagat. Se mig, bry er om mig...Nu har hon tydligen kommit på att hon ska tala fritt o inte bli förhörd...jag fattar inte att de går med på det. Varför ska hon få bestämma det? Har Emma nåt val, eller de andra? Att låta bli att svara på frågor och bara prata lite fritt om det man behagar? NEJ. Det är hon som är gärningsmannen, hon ska inte få bestämma nåt. Men det känns som detta är ännu ett rop se mig, bry er om mig....men snart är hennes tid förbi. Hon kommer blekna bort o försvinna från allas minnen. Bara barnens ljusa minne kommer lysa klart.

Ljusen brinner för två av himlens vackraste änglar
  • zazla

Sitter också och uppdaterar vlt och bara gapar. Fruktansvärt respektlös människa. Tror hon att hon ser mindre skyldig ut när hon beter sig sådär? Hade man suttit oskyldigt anklagad för en sådan brutal grej så hade man ju mått jättedåligt alternativt varit i chocktillstånd men hon verkar ändå vara sansad (nu hör man ju iofs inte något men på texten låter det så). Nä jag hoppas verkligen att hon antingen säger sanningen eller att hon försäger sig och avslöjar sig. För skyldig är hon ju helt klart.

• Ellan 76

Tänker på er idag Emma! Många varma kramar Elin.

• zazla

Hm...inte för att byta ämne just nu men jag gick nyss in på piratebay och sökte för att läsa diskussionen om hur det går (finns under kommentarerna tydligen) och filen verkar vara borta! Jag har inte varit inne tidigare men jag visste vad man skulle söka på och ingenting kommer upp om man söker på det!

Snälla säg att jag inte bara har sökt knäppt och att de faktiskt är borta nu.

• JohannaMatt

Det känns ju inte som att ett erkännande är nära. Hela tiden ska hon göra upp egna konstiga regler och specialgrejer. Svarar ju inte ordentligt på några frågor. Det känns inte som hon gjorde överklagan för att bli frikänd, det känns på nåt sätt som hon redan gett upp det, att hon gör detta för uppmärksamhten och för att få vara nära Emmas sambo och för att se dem lida på nära håll. Så skönt att Emma är den starka person hon är. Det blir liksom inte utrymme för monstret. Och skönt att monstret för höra att han anser henne vara en "semesterflirt" ett misstag och att han velat ha det ogjort. Om det inte finns nåt annat som berör henne i detta så borde ju ändå det göra det.

Ljusen lyser för två av himlens vackraste änglar
  • Pacgirl

Ett jäkla skit att det inte finns någon tekniskbevisning då hade ju allt vart så mkt lättare!
    Men det är ju för mkt som inte stämmer med tyskan för att det ska vara ngn annan som gjort det...

Nu är han här vår lilla kämpe!
Svar på tråden Mina två änglar