• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Mallan76

Allvarligt, vad är hon för en människa egentligen??

Jag läste på lite om psykopater häromdagen och fann att mkt verkar stämma in på henne. Jag vill undvika att ställa diagnos på någon jag inte känner, men som sagt, mkt verkar stämma in...
    Särskilt det här med oförmåga att känna empati för sin omgivning samt att man är villig att göra vad som helst för att få sin vilja igenom. En psykopat saknar också samvete.
    Läs själva på www.psykopat.se och avgör själva!

• Mallan76

Jag förstår inte varför det var så svårt att hitta teknisk bevisning! Jag menar, någon form av DNA måste hon väl ändå ha lämnat på mordplatsen, något hårstrå eller vad som helst!?

• Mallan76

När jag pratar om "hon" pratar jag naturligtvis om tyskan... om nu ingen förstod det.

• Lingonflickan

Nu vänder sig min mage ut och in. Stolt advokat, har inte regisserat henne, va??? Jojo, berätta den om rödluvan och vargen också.

• Vitulina

Hade hoppats att du skulle ha rätt, men tyvärr finns den kvar. För ett ögonblick tändes hoppet att den var borta.

zazla skrev 2008-12-12 10:21:24 följande:
    Hm...inte för att byta ämne just nu men jag gick nyss in på piratebay och sökte för att läsa diskussionen om hur det går (finns under kommentarerna tydligen) och filen verkar vara borta! Jag har inte varit inne tidigare men jag visste vad man skulle söka på och ingenting kommer upp om man söker på det! Snälla säg att jag inte bara har sökt knäppt och att de faktiskt är borta nu.
  • Pacgirl

Men hur gick de med de där katthåren på hennes jacka?

Hammaren på skavsta då? Hittade de inget på den heller? Vart fasen har hon gjort av sina skor? Hon fick ju för mkt tid på sig att göra sig av med bevis då polisen slösade bort viktigt tid på barnens pappa som är oskyldig!

Nu är han här vår lilla kämpe!
  • WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:34:17 följande:
    Nu vänder sig min mage ut och in. Stolt advokat, har inte regisserat henne, va??? Jojo, berätta den om rödluvan och vargen också.
    Sjukt.
  • zazla

Vitulina skrev 2008-12-12 10:34:36 följande:

Hade hoppats att du skulle ha rätt, men tyvärr finns den kvar. För ett ögonblick tändes hoppet att den var borta.
    Nä då dumt Jag får inte fram den och när jag frågade min kompis på msn nyss så fick inte hon fram den heller när hon provade så jag kände också lite hopp där. Men det var ju trist
  • Lingonflickan

"- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.

• WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:41:03 följande:
    "- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
    Om hon nu skulle ta livet av sig, varför bry sig på att han hade några saker som var hennes?
Svar på tråden Mina två änglar