• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Pacgirl

Vad är det som är fräck med att säga att hon använt en hammare? Förstår inte vad hon menar där?

Nu är han här vår lilla kämpe!
  • WimsA

Men att hon verkligen inbillar själv att nån tror på vad hon sitter och diktar ihopa, vilken värld lever människan i?

• snart mamma till 4

Konstigt att hon aldrig vill utala sig i frågan om barnet hon ska ha fött

• Pacgirl
    snart mamma till 4 skrev 2008-12-12 11:01:52 följande:
    Konstigt att hon aldrig vill utala sig i frågan om barnet hon ska ha fött
    Det borde ju gå att göra en gyn undersökning så ser man ganska snart om hon fått barn eller inte...
    Nu är han här vår lilla kämpe!
  • Vårgnistan

Hallå

Jag tror det är bäst att ni kanske kan diskutera rättegången i en annan tråd och inte under Emmas ängltråd för sina barn.

• JohannaMatt

Instämmer. Nu snurrar hon ín sig i lögner som är rätt så lätta att kontrollera...Gör en gynundersökning på idioten. Men det är väl också "kränkande" som allting annat är för henne. Deras slutsatser är fel, det är kränkande. Hon har använt en hammare, det är kränkande att de säger så...det finns fler som saknar en hammare från hemmet...inga med hennes motiv allafall! Varför ställer de inte  motfrågor till henne? Vad är det som är kränkande? Ska vi verkligen tro på att bilens mätare går fel? Begär du att vi ska tro att du är oskyldig? Du som satt o gäspade när barnens bonusfar berättade om hur han hittade sin familj i hallen? varför skulle vi tro på dig?Du flyttade till Sverige. Inga vänner, inget umgänge...bara en obsessivitet kring sambon. Och att du inte sett hans blogg? Har nån brutit sig in på ditt rum och sökt över 100 ggr på bloggen, på adressen och på parets vänner? Fattar du inte hur det låter ditt sjuka monster???

• JohannaMatt
    Vårgnistan skrev 2008-12-12 11:11:06 följande:
    Hallå Jag tror det är bäst att ni kanske kan diskutera rättegången i en annan tråd och inte under Emmas ängltråd för sina barn.
    Emma diskuterar själv rättegången här inne (den förra) o har sagt att när denna är över kommer hon att prata om den här. Hon har även skrivit att det är ok att diskutera ALLT här inne. Vi kan fråga henne, men tror absolut inte att hon tar illa upp.
  • zazla

Vårgnistan: Jag tror att Emma själv, vid upprepade tillfällen, sagt att det är ok att prata om allt som har med det att göra i den här tråden. Däremot att hon inte kan svara på allt som har med rättegången att göra..

• Ellan 76

Tänk bara på att moderatorn kan ifrågasätta vad som skrivs om tyskan. Jag frågade för ett tag sedan en fråga till Emma ang tyskan och fick då en varning typ att så fick man inte skriva?!

Svar på tråden Mina två änglar