• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Pacgirl
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:41:03 följande:
    "- Beslutet att ta mitt liv hade jag tagit redan innan jag reste till Sverige, säger hon." Och varför skulle hon tvunget göra det i Sverige? Om inte för att sambon skulle ta åt sig och må dåligt. Med tanke på den fina person han är.
    tror hon tror att han skulle ta tillbaka henne. Att han skulle känna skuldkänslor men det är ju inte så mkt att bygga upp en relation på kanske...
    Nu är han här vår lilla kämpe!
  • Pacgirl
    WimsA skrev 2008-12-12 10:42:56 följande:
    Om hon nu skulle ta livet av sig, varför bry sig på att han hade några saker som var hennes?
    Haha, sant
  • zazla
    WimsA skrev 2008-12-12 10:42:56 följande:
    Om hon nu skulle ta livet av sig, varför bry sig på att han hade några saker som var hennes?
    Ja det har du ju rätt i. "Ja jag tänkte ta livet av mig men först måste jag åka till ett annat land och hämta lite kläder hos mitt ex"

Det låter ju inte klokt.
  • Pacgirl
    Pacgirl skrev 2008-12-12 10:34:49 följande:
    Men hur gick de med de där katthåren på hennes jacka?Hammaren på skavsta då? Hittade de inget på den heller? Vart fasen har hon gjort av sina skor? Hon fick ju för mkt tid på sig att göra sig av med bevis då polisen slösade bort viktigt tid på barnens pappa som är oskyldig!
    Ingen som vet något om det?!
  • Tibertius

Hur kan hon bara få sitta där och tala fritt..Ska inte hon följa spelreglerna som alla andra?!?

Monstret tror tydligen att hon står ovan alla andra och ska få specialbehandling. Usch jag blir så fruktansvärt upprörd!

Kämpa på Emma!

Kram

• Lingonflickan

Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.
    - Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.
    Men det hade han ju talat om för henne...

• WimsA
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:51:01 följande:
    Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.- Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.Men det hade han ju talat om för henne...
    Shit vad hon snurrar in isg i lögner nu då.
  • zazla

Alltså, har hon skrivit sin dagbok i imperfekt? För det känns ju verkligen som något som hon har suttit och skrivit efterhand för att det ska låta bra...

• Pacgirl
    Lingonflickan skrev 2008-12-12 10:51:01 följande:
    Schürrer förnekar att hon läst NN:s blogg.- Jag visste inte ens att han hade träffat en tjej.Men det hade han ju talat om för henne...
    Ja, det gjorde han ju sa att hon behövde inte höra av sig mer för han hade träffat en tjej med barn och var lycklig....

hoho, ska man ljuga kan man väl göra det bra eller?
  • Vitulina

Låt monstret raljera. Med lite tur snor hon in sig än värre i sina lögner och fäller ett raffinerat krokben för sig själv.

Emma, du och din familj har allt mitt stöd!

Svar på tråden Mina två änglar