• Anonym (ledsen)

mitt x o pappa till min son visar porr

hej!
    igår förmiddag hämtade jag min 5åriga son hos sin pappa där han e lördag förmiddag - lördag förmiddag. alltså en vecka.. när jag packade upp hans väska med kläder låg där en VHS-film utan ettiket på.. så jag frågade honom va det var för en film.. han svarade att det var en film som han och pappa hade kollat på varjekväll och att han fick låna den tills han skulle dit nästa gång.. väldigt snällt tyckte jag eftersom pappan inte låter honom låna/röra hans grejor annars.. eftersom filmen var utan ettiket bestämde jag mig för o se va de va för en film (min son hade svårt att förklara den) "massa vuxna som springer runt" sa han. när jag startade filmen visa de sig vara hårdporr..

vet inte hur jag ska tackla detta.. har ringt pappan flera ggr både igår och idag men han svarar inte o filmen har jag gömt undan för min son..

ville bara skriva av mig lite.. :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 20:20
    Tack för alla svar!

nu har jag äntligen fått tag på pappan och de va rätt film:( *gråter*
    han förklarade det som att redan första natten hade han suttit och kollat på den när vår son vaknade.. han råkade se lite o pappan förklarade det som att de e så bebisar blev till o vår kille blev genast nyfiken eftersom jag e gravid.. och pappan lät han kolla lite varjekväll för han skulle veta hur bebisen kom in i min mage..

mår så dåligt av detta.. har sagt att min son inte kommer till han fler gånger.. ska dom träffas e de varannan helg och hemma hos mig..

han sa oxå att han inte onanerat framför sonen.. och de hoppas jag verkligen... ska söka ensam vårdnad nu.. tänk om han gjort något me min lille pojk

• Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr
  • Anonym (felfilm?)

Du tror inte att sonen fick med sig fel film. Alternativt snott/lånat den bara. Eller tagit första bästa med sig...

• TBS

WTF!!
    Jag förstår att du är rosenrasande (och säkert förtvivlad också)
    Jag hoppas att det visar sig vara ett misstag från pappans sida och att sonen fått med sig fel kassett.

Hur fasen ska du ta reda på om sonen har tittat på porr? (du kan ju inte gärna visa honom filmen)
    Kanske du kan fråga lite mer om filmen de tittat på?

• Anonym (BLÄ)

Usch det känns ganska allvarligt tycker jag. Har ditt ex suttit och onanerat framför din son då kan man undra? Hade jag varit du hade jag ringt socialen anonymt och rådfrågat.

• viseversa

kan det inte vara så atrt sonen fått med sig fel band då? för jag har svårt att tro att hans pappa sitter och kollar på hårdporr med sin som om han inte är heelt sjuk i huvudet.

• TBS

Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 19:38:54 följande:

Usch det känns ganska allvarligt tycker jag. Har ditt ex suttit och onanerat framför din son då kan man undra? Hade jag varit du hade jag ringt socialen anonymt och rådfrågat.
    Ojoj, vi kanske inte ska måla upp värsta skräckscenariot, och skrämma livet ur ts.

Det KAN ju vara ett ärligt misstag och inte alls något sexuellt övergrepp.
  • Anonym (felfilm?)

Kan vara så att sonen råkat se sin pappa titta på filmen. När pappan trodde att sonen sov..

• Anonym (BLÄ)

Nej vi får hoppas att han råkat fått med sin en film bara...

TBS skrev 2008-09-28 19:40:59 följande:
    Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 19:38:54 följande:
    Ojoj, vi kanske inte ska måla upp värsta skräckscenariot, och skrämma livet ur ts. Det KAN ju vara ett ärligt misstag och inte alls något sexuellt övergrepp.
  • Anonym (306)

Han måste fått med sig fel film. Jag hoppas det åtminstone.

• synanceia

Men usch TS. Du måste anmäla honom. Sen skulle iaf inte jag tillåta NÅGON form av umgänge mellan honom och sonen. Men det är jag det. Mannen verkar helt sjuk ju!

• Anonym (306)

FY FAN, rent utsagt.  Vad är det för pappa som gör så??

Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr