mitt x o pappa till min son visar porr
hej!
igår förmiddag hämtade jag min 5åriga son hos sin pappa där han e lördag förmiddag - lördag förmiddag. alltså en vecka.. när jag packade upp hans väska med kläder låg där en VHS-film utan ettiket på.. så jag frågade honom va det var för en film.. han svarade att det var en film som han och pappa hade kollat på varjekväll och att han fick låna den tills han skulle dit nästa gång.. väldigt snällt tyckte jag eftersom pappan inte låter honom låna/röra hans grejor annars.. eftersom filmen var utan ettiket bestämde jag mig för o se va de va för en film (min son hade svårt att förklara den) "massa vuxna som springer runt" sa han. när jag startade filmen visa de sig vara hårdporr..
vet inte hur jag ska tackla detta.. har ringt pappan flera ggr både igår och idag men han svarar inte o filmen har jag gömt undan för min son..
ville bara skriva av mig lite.. :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 20:20
Tack för alla svar!
nu har jag äntligen fått tag på pappan och de va rätt film:( *gråter*
han förklarade det som att redan första natten hade han suttit och kollat på den när vår son vaknade.. han råkade se lite o pappan förklarade det som att de e så bebisar blev till o vår kille blev genast nyfiken eftersom jag e gravid.. och pappan lät han kolla lite varjekväll för han skulle veta hur bebisen kom in i min mage..
mår så dåligt av detta.. har sagt att min son inte kommer till han fler gånger.. ska dom träffas e de varannan helg och hemma hos mig..
han sa oxå att han inte onanerat framför sonen.. och de hoppas jag verkligen... ska söka ensam vårdnad nu.. tänk om han gjort något me min lille pojk