• Anonym (ledsen)

mitt x o pappa till min son visar porr

hej!
    igår förmiddag hämtade jag min 5åriga son hos sin pappa där han e lördag förmiddag - lördag förmiddag. alltså en vecka.. när jag packade upp hans väska med kläder låg där en VHS-film utan ettiket på.. så jag frågade honom va det var för en film.. han svarade att det var en film som han och pappa hade kollat på varjekväll och att han fick låna den tills han skulle dit nästa gång.. väldigt snällt tyckte jag eftersom pappan inte låter honom låna/röra hans grejor annars.. eftersom filmen var utan ettiket bestämde jag mig för o se va de va för en film (min son hade svårt att förklara den) "massa vuxna som springer runt" sa han. när jag startade filmen visa de sig vara hårdporr..

vet inte hur jag ska tackla detta.. har ringt pappan flera ggr både igår och idag men han svarar inte o filmen har jag gömt undan för min son..

ville bara skriva av mig lite.. :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 20:20
    Tack för alla svar!

nu har jag äntligen fått tag på pappan och de va rätt film:( *gråter*
    han förklarade det som att redan första natten hade han suttit och kollat på den när vår son vaknade.. han råkade se lite o pappan förklarade det som att de e så bebisar blev till o vår kille blev genast nyfiken eftersom jag e gravid.. och pappan lät han kolla lite varjekväll för han skulle veta hur bebisen kom in i min mage..

mår så dåligt av detta.. har sagt att min son inte kommer till han fler gånger.. ska dom träffas e de varannan helg och hemma hos mig..

han sa oxå att han inte onanerat framför sonen.. och de hoppas jag verkligen... ska söka ensam vårdnad nu.. tänk om han gjort något me min lille pojk

• Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr
  • Anonym

Hm, hur kan man ha sådan kontakt med en man som våldtagit en, och kallar denna för "en jättebra kille"? Bara på något jag reagerade..

Hm, tycker inte det är riktigt normalt att visa hårdporr för en 5-åring, och flera kvällar i rad. Första gången, visst det var ett misstag, men att han låter sen sonen se mera av filmen.
    Man undrar ju hur killen tänkte riktigt. Och om han nu har våldtagit TS så ställer det också massa frågetecken..

• Anonym (BLÄ)

Vi vet inte hela storyn. Huvudsaken är att ts nu har satt ner foten och kommer ta tag i det som hänt. Hon behöver väl inte förklara hela sitt liv för oss. Och vi ska inte döma henne får nåt vi inte vet nåt om.

Anonym skrev 2008-09-28 21:37:30 följande:
    Hm, hur kan man ha sådan kontakt med en man som våldtagit en, och kallar denna för "en jättebra kille"? Bara på något jag reagerade..Hm, tycker inte det är riktigt normalt att visa hårdporr för en 5-åring, och flera kvällar i rad. Första gången, visst det var ett misstag, men att han låter sen sonen se mera av filmen.Man undrar ju hur killen tänkte riktigt. Och om han nu har våldtagit TS så ställer det också massa frågetecken..
  • Bevabus

Dom har ju en son tillsammans, hon är illa tvungen att ha kontakt med pappan.

Hm, hur kan man ha sådan kontakt med en man som våldtagit en, och kallar denna för "en jättebra kille"? Bara på något jag reagerade..Hm, tycker inte det är riktigt normalt att visa hårdporr för en 5-åring, och flera kvällar i rad. Första gången, visst det var ett misstag, men att han låter sen sonen se mera av filmen.Man undrar ju hur killen tänkte riktigt. Och om han nu har våldtagit TS så ställer det också massa frågetecken..
  • Anonym (ledsen)
    det var något som hände för många år sen.. 5,5 år sen när jag va gravid o han va full.. visst de e ingen ursäkt.. men han blev anmäld för de fick ett straff.. han har ändrat sitt liv totalt efter de o visade verkligen att han brydde sig om sin son.. under vår sons första 3,5 år träffade han honom med mig och en kvinna från soc på en offentlig plats..han lyckades ändra på så mkt så jag kände att han kunde ha sonen sj.. och har aldrig varit några problem.. har åkt in o ut från sjukhuset pga vår sons astma o han har alltid ALLTID funnits där för vår son..
    och de här med våldtäkten har jag aldrig glömt finns alltid i bakhuvudet men jag har förlåtit till viss del.. efter som han tog sitt straff o försökte aldrig skulle från sig på ngt annat.. han vet att han gjort fel nu oxå men gjort e gjort...

vet att detta låter som att jag försvarar honom.. de gör jag verkligen inte... ville bara svara frågan vf jag låter min son träffa honom efter de att han våldtagit mig.
  • Anonym (*)
    Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 21:41:52 följande:
    Vi vet inte hela storyn. Huvudsaken är att ts nu har satt ner foten och kommer ta tag i det som hänt. Hon behöver väl inte förklara hela sitt liv för oss. Och vi ska inte döma henne får nåt vi inte vet nåt om.
    Exakt! Det här inlägget skulle man kunna kopiera och använda som standard varenda gång en tråd spårar ur pga att folk antingen ska ifrågasätta den som behöver råd eller har svårt att hålla sig till sakfrågan.
    Tack!
  • Anonym

Sorry, var bara nyfiken på hur deras förhållande såg ut annars och kanske hade fått en bredare bild.

Nu när jag läste inlägget så ser jag att det var väldigt ifrågasättande mot TS. Så jag ber om ursäkt! Det var inte meningen.

Hoppas iaf att allt löser sig...

Anonym (*) skrev 2008-09-28 22:04:16 följande:

Exakt! Det här inlägget skulle man kunna kopiera och använda som standard varenda gång en tråd spårar ur pga att folk antingen ska ifrågasätta den som behöver råd eller har svårt att hålla sig till sakfrågan.Tack!
  • Anonym (ledsen)

har nu pratat med soc. sökte aoutmatiskt ensamvårdnad o hon jag talade med tycker inte att pappan ska träffa sin son själv.. dom får ses hos mig varannan lördag och inte lämnas själv..

ville bara uppdatera..

tack för alla svar=)

• Anonym (felfilm?)

Vaddå sökte automatisk ensam vårdnad?

• Anonym (ledsen)

Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-29 20:53:24 följande:

Vaddå sökte automatisk ensam vårdnad?
    kvinnan på soc tyckte att de va de bästa jag kunde göra.. pappan han ändå rätt att träffa sin son varannan vecka hos mig. så hon skickade papperna direkt.. ska ha dom i morgon sa hon
  • FOA

Anonym (ledsen) skrev 2008-09-29 21:40:12 följande:

Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-29 20:53:24 följande:kvinnan på soc tyckte att de va de bästa jag kunde göra.. pappan han ändå rätt att träffa sin son varannan vecka hos mig. så hon skickade papperna direkt.. ska ha dom i morgon sa hon
    Kan ha fel men jag tror hon underar vad som gjorde det "automatisk"...
  • Anonym (felfilm?)
    FOA skrev 2008-09-29 21:59:17 följande:
    Kan ha fel men jag tror hon underar vad som gjorde det "automatisk"...
    Exakt... Finns inget som heter automatisk vårdnad. Ensam vårdnad kan man inte få automatiskt...
  • TBS
    Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:
    Exakt... Finns inget som heter automatisk vårdnad. Ensam vårdnad kan man inte få automatiskt...
    Kan hon ha menat "samtidigt"? (det har ju inte direkt samma betydelse, men ändå)
  • FOA
    TBS skrev 2008-09-30 18:33:19 följande:
    Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:Kan hon ha menat "samtidigt"? (det har ju inte direkt samma betydelse, men ändå)
    Ja, ungefar sa tankte jag ocksa.
  • FOA
    TBS skrev 2008-09-30 18:33:19 följande:
    Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:Kan hon ha menat "samtidigt"? (det har ju inte direkt samma betydelse, men ändå)
    Ja, ungefar sa tankte jag ocksa.
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:
    eftersom detta va ett mkt oroväckande beteende från pappan så tyckte hon att de va lika bra att söka ensam vårdnad direkt.. o de kalla jag automatisk sökning av ensam vårdnad eftersom hon tyckte de va bäst..
    förlåt för mitt felaktiga uttryck
  • FOA

Anonym (ledsen) skrev 2008-09-30 21:02:10 följande:

Anonym (felfilm?) skrev 2008-09-30 18:30:31 följande:eftersom detta va ett mkt oroväckande beteende från pappan så tyckte hon att de va lika bra att söka ensam vårdnad direkt.. o de kalla jag automatisk sökning av ensam vårdnad eftersom hon tyckte de va bäst.. förlåt för mitt felaktiga uttryck
    Du behover inte be om ursakt! Hoppas allt loser sig till det besta.
  • TBS
    Svar på #66
    Lycka till! Jag hoppas verkligen att du får enskild vårdnad.
  • Anonym

Vågar man hoppas på en uppdatering på hur det gått?

Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr