• Anonym (ledsen)

mitt x o pappa till min son visar porr

hej!
    igår förmiddag hämtade jag min 5åriga son hos sin pappa där han e lördag förmiddag - lördag förmiddag. alltså en vecka.. när jag packade upp hans väska med kläder låg där en VHS-film utan ettiket på.. så jag frågade honom va det var för en film.. han svarade att det var en film som han och pappa hade kollat på varjekväll och att han fick låna den tills han skulle dit nästa gång.. väldigt snällt tyckte jag eftersom pappan inte låter honom låna/röra hans grejor annars.. eftersom filmen var utan ettiket bestämde jag mig för o se va de va för en film (min son hade svårt att förklara den) "massa vuxna som springer runt" sa han. när jag startade filmen visa de sig vara hårdporr..

vet inte hur jag ska tackla detta.. har ringt pappan flera ggr både igår och idag men han svarar inte o filmen har jag gömt undan för min son..

ville bara skriva av mig lite.. :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 20:20
    Tack för alla svar!

nu har jag äntligen fått tag på pappan och de va rätt film:( *gråter*
    han förklarade det som att redan första natten hade han suttit och kollat på den när vår son vaknade.. han råkade se lite o pappan förklarade det som att de e så bebisar blev till o vår kille blev genast nyfiken eftersom jag e gravid.. och pappan lät han kolla lite varjekväll för han skulle veta hur bebisen kom in i min mage..

mår så dåligt av detta.. har sagt att min son inte kommer till han fler gånger.. ska dom träffas e de varannan helg och hemma hos mig..

han sa oxå att han inte onanerat framför sonen.. och de hoppas jag verkligen... ska söka ensam vårdnad nu.. tänk om han gjort något me min lille pojk

• Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr
  • Lolilla

Allvarligt alltså, om detta är på riktigt ser jag bara två alternativ:
    1. Farsan är ett äckel
    2. Farsan har ett begåvningshandikapp (för att uttrycka mig milt)

• adrenalin

åh herregud...

åh herregud...

du gör helt rätt. har du pratat mer med sonen? du måste prata med nån utomstående, kanske nån man får tag på via BVC.

• jenny99

jag tycker oxå du ska anmäla honom.
    Detta var bland det jävligaste jag hört,detta är inte normalt.

• Anonym

Visst, det är inte alls bra men jag tror absolut inte att det förekommer övergrepp. Jag tror pappan gjorde vad som han trodde var bäst efter det som hände. Jag tycker absolut inte att det är okej men jag tycker heller inte att du ska söka ensam vårdnad. Herregud, någon form av kommunikation och samtal måste ni väl kunna ha

• kidA
    Lolilla skrev 2008-09-28 20:46:59 följande:
    Allvarligt alltså, om detta är på riktigt ser jag bara två alternativ:1. Farsan är ett äckel2. Farsan har ett begåvningshandikapp (för att uttrycka mig milt)
    milt ja...

• adrenalin
    Anonym skrev 2008-09-28 20:49:31 följande:
    Visst, det är inte alls bra men jag tror absolut inte att det förekommer övergrepp. Jag tror pappan gjorde vad som han trodde var bäst efter det som hände. Jag tycker absolut inte att det är okej men jag tycker heller inte att du ska söka ensam vårdnad. Herregud, någon form av kommunikation och samtal måste ni väl kunna ha
    om han visar såhär dåligt omdöme i den här frågan så kan man ju undra hur det är i övriga frågor.

grejen är ju också att dom såg på filmen varje kväll. plus att sonen skulle låna den och titta på den hemma till han kom tillbaka nästa gång.
  • Anonym

Jag sa inte att det var bra, absolut inte men jag tycker ändå att man ska kunna föra samtal och jobba för att kunna fortsätta träffas, inte bara rycka barnet ifrån honom. Alla har vi nog dåligt omdöme ibland (även om detta är extremt)

• TBS
    adrenalin skrev 2008-09-28 20:53:09 följande:
    om han visar såhär dåligt omdöme i den här frågan så kan man ju undra hur det är i övriga frågor.grejen är ju också att dom såg på filmen varje kväll. plus att sonen skulle låna den och titta på den hemma till han kom tillbaka nästa gång.
    Fast vi vet ju inte om sonen sett just denna film. Bara att han och pappan sett en film med människor som springer runt.
    Kassetten var omärkt, så den KAn ju faktiskt förväxlats med någon annan film.
    (vem ser porr på VHS nuförtiden, föresten??)
  • Anonym (BLÄ)

Läs ts uppdatering

TBS skrev 2008-09-28 20:58:09 följande:
    Fast vi vet ju inte om sonen sett just denna film. Bara att han och pappan sett en film med människor som springer runt.Kassetten var omärkt, så den KAn ju faktiskt förväxlats med någon annan film.(vem ser porr på VHS nuförtiden, föresten??)
Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr