• Anonym (ledsen)

mitt x o pappa till min son visar porr

hej!
    igår förmiddag hämtade jag min 5åriga son hos sin pappa där han e lördag förmiddag - lördag förmiddag. alltså en vecka.. när jag packade upp hans väska med kläder låg där en VHS-film utan ettiket på.. så jag frågade honom va det var för en film.. han svarade att det var en film som han och pappa hade kollat på varjekväll och att han fick låna den tills han skulle dit nästa gång.. väldigt snällt tyckte jag eftersom pappan inte låter honom låna/röra hans grejor annars.. eftersom filmen var utan ettiket bestämde jag mig för o se va de va för en film (min son hade svårt att förklara den) "massa vuxna som springer runt" sa han. när jag startade filmen visa de sig vara hårdporr..

vet inte hur jag ska tackla detta.. har ringt pappan flera ggr både igår och idag men han svarar inte o filmen har jag gömt undan för min son..

ville bara skriva av mig lite.. :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 20:20
    Tack för alla svar!

nu har jag äntligen fått tag på pappan och de va rätt film:( *gråter*
    han förklarade det som att redan första natten hade han suttit och kollat på den när vår son vaknade.. han råkade se lite o pappan förklarade det som att de e så bebisar blev till o vår kille blev genast nyfiken eftersom jag e gravid.. och pappan lät han kolla lite varjekväll för han skulle veta hur bebisen kom in i min mage..

mår så dåligt av detta.. har sagt att min son inte kommer till han fler gånger.. ska dom träffas e de varannan helg och hemma hos mig..

han sa oxå att han inte onanerat framför sonen.. och de hoppas jag verkligen... ska söka ensam vårdnad nu.. tänk om han gjort något me min lille pojk

• Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr
  • Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-28 20:56:41 följande:
    Jag sa inte att det var bra, absolut inte men jag tycker ändå att man ska kunna föra samtal och jobba för att kunna fortsätta träffas, inte bara rycka barnet ifrån honom. Alla har vi nog dåligt omdöme ibland (även om detta är extremt)
    Innan de vet varför denna situation uppstått så ser jag ingen anledning att jobba för att de ska träffas. Om det nu inte är så att farsan är efterbliven vill säga.
  • TBS

Anonym (BLÄ) skrev 2008-09-28 20:58:55 följande:

Läs ts uppdatering
    Ursäkta!
    Har läst den nu.
    Vilken jävla ärke-idiot!!!
    HUr f-n ska du göra nu?? Vilken jävla soppa.
  • Anonym
    Lolilla skrev 2008-09-28 20:59:12 följande:
    Innan de vet varför denna situation uppstått så ser jag ingen anledning att jobba för att de ska träffas. Om det nu inte är så att farsan är efterbliven vill säga.
    Vad menar du? Varför skulle dom inte jobba för att dom ska träffas. Han berättade ju ursprunget till situationen. Finns inget som tyder på några närmanden mot sonen
  • Bevabus

Jösses..erkände han "bara sådär"? Eller fick du pressa honom?
    Det här är ju inte normalt...
    Anmäl honom och sök om ensam vårdnad. Det är jätteviktigt att du anmäler honom för det här är verkligen hemskt...

• TBS

Du gör helt rätt som kräver att pappan träffar sonen hemma hos dig. Han har absolut förverkat förtroendet("rätten") att ansvara för barnet.

Jag tycker att du ska kräva att pappan går på samtal ang. detta både själv och med dig. Han måste förstå hur olämpligt hans beteende är.

• Anonym (BLÄ)

Det är inte ett friskt beteende att visa porr för en femåring! Det fattar väl vem som helst, men tydligen inte.

Anonym skrev 2008-09-28 21:02:04 följande:
    Vad menar du? Varför skulle dom inte jobba för att dom ska träffas. Han berättade ju ursprunget till situationen. Finns inget som tyder på några närmanden mot sonen
  • MoSv74

Åh herregud.......man blir ju mörkrädd!!!!Förvånad

Hoppas det ordnar sej för dej och pojken!
    Bra att du tänker ansöka om ensam vårdnad.
    Om han nu också har onanerat framför sonen så undrar man ju vad nästa steg blir......han har ju redan gått för långt!!!

Stå på dej för pojkens skull!
    Lycka till! Glad

• Anonym

Varför förutsätter alla att han har onanerat framför sonen?

• Anonym

Vill bara påtala att ditt ex just HAR begått ett sexuellt övergrepp mot er son. Att exponera en femåring för porr ÄR ett sexuellt övergrepp. Polisanmäl - alternativt vänd dig till socialtjänsten så gör de det garanterat. Kontakta BUP och rådgör om vilket stöd din son kan behöva. Bra att du inte lämnar honom där mer!

• Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-28 21:02:04 följande:
    Och du tycker den förklaringen är rimlig? Ett normalt handlande av en normalbegåvad person? Att börja glo på lite hårdporr om kvällarna med sin 5 åring för att han råkat se lite vid ett tillfälle?
Svar på tråden mitt x o pappa till min son visar porr