• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 2

Här är fortsättningstråden för oss som ibland känner oss sååå trötta på allt men ändå kämpar vidare i bebisverkstan, och visst ska vi bara lyckas!!!!

Så shoot

2009 ska vi ha många plus!!!!

Även nya trådare är välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 11:17
    Här är den gamla tråden

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 2
  • frukarlssonn

Solkatta: än en gång, stort GRATTIS

Det med mf, jag vet precis hur du känner! Jag har gått här i 11 veckor och vart fullständigt livrädd för att råka ut för mf igen. Tittat i trosorna flera ggr om dan. Har oxå tyvärr haft svårt att glädja mig 100 procent, men man kan ju inte påverka sin situation förutom att man inte dricker och röker. Och undvika kaffe! ja de första 12 veckorna, fram till man kommer t v13.

Men eftersom de valde ut ägget så är jag ganska säker på att allt kommer gå bra för dig! Jag menar vid en vanlig befruktning så vet man ju inte det! Men nu har ju läkare verkligen tittat och valt ut de bästa om man säger så!

Nu ser vi fram emot nytt år med flera  här i tråden!

Kram allihop.

• frukarlssonn
    augustibruden skrev 2008-12-22 12:11:42 följande:
    Chanell: Kram till dig också! Ja, jag tror att 2009 blir ett kanonår med många plus i tråden.
    Ja det är jag säker på! bara alla kommer igång med ivf:en så är jag säker på att ni ska lyckas! jag va med i en annan tråd där jag tror... tre stycken plussade inom en kort tid när de gjorde ivf. Två st på första försöket, och en på andra. Så oddsen är ju fantastiskt goda för er! Tack gode gud för att det finns så fin hjälp att få!
  • arold

Grattis Solkatta!. Hoppas på att man snart får känna på den lycka.

• al72

solkatta: yes vilken härlig nyhet att läsa så här på måndagskvällen, vilken julklapp! Grattis o ta väl hand om dig gumman!

• Lurvenpajsaren

Hej flickor!

Här är en till som plussade tidigt i morse! Kan inte fatta att det är sant, blir mer nervös än glad. Här har man kämpat i två år med många tårar och skrik. Jag gjorde titthålsoperation förra månaden pga endometrios och tvingade maken till sex nästan dagligen innan äl-stickorna gav utslag och några dagar efter. Stackarn...har nog sällan sett en man lida så av att ha sex!
    Jag hoppas att ni alla mår bra och att alla i den här tråden kommer att få till det.
    Tack för allt stöd (särskilt i somras) när jag behövde ventilera så mycket bitterhet och sorg. Det må låta som en klyscha, men vi i den här tråden vet verkligen hur jobbigt det här kan vara.

Puss o kram på er från Lurven!

• frukarlssonn

Lurven: Gud så underbart!!! GRATTIS!!!!

Det lönar sig med tvångssex ibland De va ungefär samma sak här den månaden jag plussade, jag fick övertala sambon, han sa: nej måste vi? ja de måste vi sa jag hehe. Han njöt inte heller direkt!

Lycka till, jag hoppas du ska få nio underbara gravidmånader nu

Kramar

• Miracle Cats

Stort Grattis Lurven . Jätteroligt att läsa. Jag tror minsann att 2009 kommer bli ett toppenår. Nu blir det fler och fler här och till sist är det allas tur. Kram!

Time spent with cats is never wasted
  • Lurvenpajsaren

Tack så jättemycket tjejer! Det betyder mycket. Så ni som kommit lite längre får hålla tummarna lite extra!

Kram, kram!

• frukarlssonn
    Lurvenpajsaren skrev 2008-12-27 21:26:44 följande:
    Tack så jättemycket tjejer! Det betyder mycket. Så ni som kommit lite längre får hålla tummarna lite extra!Kram, kram!
    Det kan du ge dig på

2009 ska bli ett år med många
Svar på tråden Jag blir så trött... del 2