• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 2

Här är fortsättningstråden för oss som ibland känner oss sååå trötta på allt men ändå kämpar vidare i bebisverkstan, och visst ska vi bara lyckas!!!!

Så shoot

2009 ska vi ha många plus!!!!

Även nya trådare är välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 11:17
    Här är den gamla tråden

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 2
  • Solkattan
    ...
    Just nu är livet underbart...
    Jag och sambon har fått världens bästa julklapp... är så glad att tårarna titt som tätt sprutar.
    Tack Alla Ni som hållit tummarna och hoppats... Ni har hejat fram det här suveränt!!!
    Hoppas jag kan sprida lite gravbaciller härinne...!
    2009 SKA bli ett riktigt bebisår...

//Solkatta
  • frukarlssonn
    Solkattan skrev 2008-12-21 13:44:58 följande:
    ...Just nu är livet underbart...Jag och sambon har fått världens bästa julklapp... är så glad att tårarna titt som tätt sprutar.Tack Alla Ni som hållit tummarna och hoppats... Ni har hejat fram det här suveränt!!!Hoppas jag kan sprida lite gravbaciller härinne...!2009 SKA bli ett riktigt bebisår...//Solkatta
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS
  • Miracle Cats

Helt underbart Solkatta . Jag fick en hel skur med glädjetårar nu . Vilken julklapp, helt fantastiskt. Vi är så glada för er skull. Sprang till mannen med beskedet och han hälsar gott. Kram!

Time spent with cats is never wasted
  • Lurvenpajsaren

Grattis, grattis, grattis!

• ÖnskanS

Grattis!!!!!!!!!!!!! Nu ska vi bannemej följa med dit till gravidsidan hela bunten... Låter som att vi är en hel del som ska komma igång med IVF i feb och då kommer vi strax därefter och jagar dig ;) Ha nu en underbar jul och njut av "det lilla" som har fastnat i din mage!!!

• Prisssan

Grattis SolkattanSkrattande

*Skålar med alla ickegravida*

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • augustibruden

ÅH, VAD ROLIGT SOLKATTAN!!!!!!!!!! Massor med grattis kramar!!!
    Är så himla glad för er skull, det är ni verkligen värda!!
    Måste ju vara en helt overklig känsla.

• Solkattan

Tack alla!
    Jo, det känns overkligt... om jag inte sparat testet så hade jag nästan kunnat svära på att jag hittat på allt...
    Har dock så svårt att glädja mig fullt ut. Springer på toa mitt inatten bara för att kolla att det inte börjat blöda. Är så s*tans rädd för missfall...
    Vet att det finns många kloka som säger att man inte ska tänka att man väntar missfall utan att man väntar barn. Hoppas i alla fall att jag kan slappna av lite grann i julhelgen.

ÖnskanS:
    Kommer så klart fortsätta hålla tummarna för Er efter helgerna... som sagt 2009 SKA bli ett riktigt bebisår..!!!

//Solkatta

Svar på tråden Jag blir så trött... del 2