Det kanske finns gluten fria? Inte tänkt på
Godiset känns hopplöst, åt igår tills jag nästan spydde, kramper i magen och satt på toa hela morgonen
Gått runt hela dagen och varit sugen och då kom jag på att det finns sådana sesamkakor med honung som man kan köpa hem! Då kan jag äta något socker som sug.
Annars blir det ingen tröstätning mer om man inte räknar dit frukt och grönt ätning.
Min nya medicin funkar bra, men vi har en bit kvar. Hälften av den gamla medicinen är kvar men jag mår ändå mkt bättre.
En vecka kvar för dig, det blir väl den längsta veckan i ditt liv?
Jag tror på ditt lilla frö.
Solkattan skrev 2008-12-13 17:41:34 följande:
Cellisen:Aj va trist...kusselatter som är så gott!!Finns det inte såna specialare utan gluten som du kan köpa..?Vet inte hur jag skulle klara mig utan dessa gula bullar i december...Och inte kunna äta godis?!! Vad äter du då när du tröstäter...? Har testdag nästa söndag. En hel vecka till att gå o våndas.. är dock just nu mest orolig för denna svullna kalaskula till mage. Sitter med gamla träningsoverallsbyxor uppdragna till brösten och trosorna nedrullade till knäna. Känns verkligen lördagsfint.. NOT.Hur funkar din nya medicin förresten? Verkar det gå åt rätt håll?//Solkatta