Hallonbladste. Hur ofta?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
köpte mitt te på re-fresh.se
har inte testat det, låter riktigt äckligt hahaha
usch
jo det gör det verkligen!!
Jag testade basilika te, det smakade verkligen URK.. Hemskt var det, hade ingefära i också, det hände inget iaf, visserligen fick jag inte i mig så mkt av det eftersom det smaka skit men drack väll iaf nästan en liter kanske...
Okej ska dricka mer då helt enkelt
Har druckit en kopp hittills, ska ta en till nu..
Va på undersökning igår, tappen var förkortad från 4 till 1cm, så nåt e ju på g iaf..
Hoppas på o få lite starkare sd bara
ja det skadar ju inte att dricka det iaf =) Så jag tänke dricka på för det e ju bra för kroppen efter förlossningen. Sen om det skulle på skynda förlossningen är det ju ett plus. =)
Jo jag tänkte också fortsätta dricka det efter förlossningen.. låter som att det ska vara bra iaf
Jag dricker en kopp och får värsta sammandragningarna, skulle inte våga dricka mer
Men ditt e starkare också, mitt e svagare därför dricker jag mer
Har inte märkt såå mycket, kanske att jag fått sd oftare, men inte starkare tror jag..
hum oki.. aah jag vet inte vad som är pga teet eller naturligt, har haft jätte mkt sammandragningar i flera dagar.. rättså tätt.. men hon i te handeln som jag köpte teet av sa bara att det här va bra för gravida som gått över tiden, hon sa inget om att överdosera eller så. Så tror inte på nåt sätt att det är farligt att dricka mer än en kopp, men o andra sidan reagerar alla kroppar olika så säkert bra att vara uppmärksam:)
Vad har ni för sort?