Hallonbladste. Hur ofta?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
Jag är i vecka 41+0 imorgon!
Jag är i vecka 37,. mina två barn sen innan , 2.5 o 1 år är födda båda två i vecka 38 o trooor att det kanske blir liite tidigare nu eftersom man just har två småbarn o ta hand om..
OKej! Hoppas för din skull!
Förstår att det är jobbigt o gå på övertid, ja va less i vecka 38 redan
O nu vill ja ha ut denna bebis för att det börjar bli väldigt tungt här hemma, springa efter barnen o aldrig nån vila.
E det första?
aa det är första! nu när jag är såhär trött vet jag inte hur man skulle orka en andra graviditet då man redan har en liten att ta hand om! Beundrar verkligen flerbarnsföräldrar! =)
Jag har två SMÅ, det skiljer 15 mån mellan alla.. Har vart riktigt trött ett tag då yngste sonen vaknade en gång i timmen under hela natten under n'ästan en månads tid.. Äldste kan sitta o kolla på film så man kan vila lite, men yngste vill ha uppmärksamhet hela tiden
Man känner verkligen det i mage o rygg när de somnat på kvällen!
Har mer sd denna gång men de e väl bara normalt med två små också..
Wow! Förstår att det är tröttsamt! Men måste vara himla mysigt med en "storfamilj" också! Och barnen kommer ha väldigt stor glädje av varandra eftersom att de är så nära i ålder!
På förpackningen till hallonbladsteet står det att man INTE ska dricka det före vecka 30!! Så ni inte sätter igång något för tidigt...
Jag tycker att mina sammandragningar har blivit starkare sen jag började dricka i v 37. Men det ska de ju bli allt eftersom oxå...
Hehe, jo om man hann o hade pengar till det ändå
Jo mina två söner har så stort utbyta av varann redan nu, de har såå kul tillsammans! när man får bebben så får man sitta i lekrummet o amma hela tiden hehe
O de har varandra o leka med o inte samma sak som när ja bara hade den äldsta som ville ha uppmärksamhet hela tiden..