Hallonbladste. Hur ofta?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
Hur ofta ska man dricka hallonbladste för att få igång en förlossning?
Jag skiter fan ta mig alla teer nu. Basilika, hallon, kanel...tror inte ngt av det hjälper.
Nu ska jag testa sextee.....ligga med min man istället för o pimpla tee
Det är mer beprövat än alla teer.
Hahahahah
Jodå här både pimplas det te o sexas hehe
Men ingen bebbe än så länge iaf
Ingen bebis här heller. Tror inte på färdknäppen heller nu..*S*
Åååhh..jag vill hon ska kommma nuuuuuuuuuuuu
vilken vecka är du i nu?
Jo det sägs att dom gör det.. men det kan man ju aldrig veta, de kan ju lugna sig för att de e större också o ont om plats i magen.
Men jag hoppas för din skull!!
Okej men då kanske det stämmer då att dte är nåt på g *håller tummar o tår*
Vet inte om jag bara inbillar mig, men pimplade te som en tok igår, o igår hade jag mer förvärkar än jag nånsin haft på en o samma dag.. Vet ju inte om det är pga det eller om det är på g?
Kokar vatten, häller i 3tsk torkad basilika o typ 4 blad färsk basilika o några hela nejlikor i en mugg som jag häller vattnet över, låter stå o dra i typ en kvart.
O sen har i socker, det går o få i sig, är inte världens godaste, men så länge jag inte vet om det är det som hjälper värkarna på traven eller inte fortsätter jag pimpla
Tror inte heller att de finns nå säkert sätt o hjälpa till längre..
Var på undersökning ida o de hade inte hänt ett dugg sen en vecka tillbaka
förvärkarna igår gjorde ingen nytta ändå.. Kanske så att teét ger sd, men inga som gör nytta?!
Nu har jag slutat druckit det iaf, den kommer när den kommer..
Klart dom gör nytta
Dom förbereder ju inför förlossningen
Jo det står att hallonbladsteét ska förbereda inför förlossningen, men att basilikateét ska hjälpa till o få igång en förlossning.. Men inte vad jag märkt hittills iaf