• Amlin

Bokcirkel i Norrköping

Öppnar en separat tråd där vi som vill läsa och diskutera böcker i höst kan samlas.

På så sätt försvinner inte det som har att göra med bokcirkeln i de övriga diskussionerna i tråden Mammor/gravida i Norrköping.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-13 14:25
    Den aktuella boken är "Ditt kompetenta barn av Jesper Juul. Vi kommer sedan att träffas i början av december för att diskutera boken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-16 16:43
    Ny bok: Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam. Vi träffas Torsdagen den 5 februari kl. 18 för att diskutera boken.

• Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping
  • Alemonia

"Familjens projektledare säger upp sig" står även i min bokhylla och givetvis har jag läst den men läser gärna om den nu sedan jag fått barn.

• Sing Star

Vilka intressanta böcker ni tar upp! Kanske att vi skulle kunna diskutera Bitterfittan, Det kallas kärlek och Familjens projektledare säger upp sig vid samma tillfälle så får man välja vilka man vill läsa om man inte orkar/hinner läsa alla tre?

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • Slarvan

Vilka bra böcker ni tar upp. Jag känner äntligen att jag börjar intressera sig för böcker som inte har med förlossning osv att göra. Bubblan börjar äntligen spricka .
    Vinbuffé låter som en strålande ide.
    Elin har äntligen börjat dricka välling på kvällen så en kvällsträff ser mer och mer möjlig ut för min del

• Ärtansmamma

Jag håller verkligen med om att ni tar upp intressanta böcker, det här kommer bli bra!:) "Det kallas kärlek" har jag inte läst, låter helt klart spännade. Vi kan gärna vara hos mig också, jag bor i Kneippen och har stort hemma. Om vi ska vara ute i Lindö den 1:e så kanske vi borde komma på nått hämtmat ställe på den sidan stan så vi sliper kall mat? Någon som känner till nått trevligt eller har taistället utkörning föresten?

• annelie9

Tyvärr har inte thaimatstället utkörning. Det enda matställe som ligger här i Lindö är pizzerian, iofs har de goda pizzor/kebab, men det kanske inte riktigt det vi tänkt oss.
    Vi brukar hämta mat innefrån stan och ännu har det inte blivit kallt på utfärden hit.

• Sing Star

Annelie9: Någon/några av oss som kommer från stan kan väl ses vid Spicy hot och köpa med oss maten så kan vi lägga ut så länge till alla. Det löser vi!

ღ ♥ ღ JOHANNA & ADRIAN ღ ♥ ღ
  • annelie9

Jag tror oxå det löser sig med maten...

• Ärtansmamma

Om några ska åka bil så löser det sig definitivt=) Taimat är ungefär en miljard gånger godare än pizza tycker jag.

• annelie9

Vet allefall att Alemonia har ska köra bil.

Svar på tråden Bokcirkel i Norrköping