Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu

Här kan vi följas åt och peppa varandra

Köpte för att gå ner i vikt. Men här har barnen haft spelförbud en månad och då ville inte jag stå där och spela/träna. Sen ahr jag bara inte kommit igår. Nu gick deras spelförbud ut igår. Mn jag är för LAT-
min är för liten för att spela så här funkar det rätt bra.. tyvärr så slår min sambo alla rekord som går att slå så snart är det inge roligt att spela längre
Tänkte köra igång så fort dä införskaffas,blir om nån månad.Väntar på en tjej som ska få sin premie på sina sålda jultidningar och det är en Wii konsoll som vi ska köpa av henne.
mitt bmi bara stiger för varje gång jag spelar.. haha
här hoppar jag me in!!!
köpte wii + fit för 1 ½ vecka sen o spelar det var dag, sååå himla kul!
och till den som undrade vad det kostade, 2400 köpte vi vårt för så det har fått ner lite i pris...
o förresten, köp dansmattan det är skitkul!!!
Tjenna!!!
Ja tränger mej in lite i den här tråden =)
Har ett Wii..men tyvärr har ja varken Wii fit eller dansmattan..
Tänker införskaffa båda så fort ekonomin tillåter.
Vill bara hör lite...
Med Wii fit, vad kan man träna då?? Balans har ja hört, men finns de nå mer med wii fit som är mera träningsinriktat? Alltså bränna fläsk !!!!!!!!!
Rosa83, Funkar dansmattan i träningssyfte??
Som jag fattat de så måste de bli en väldans massa fart på fläsket..eller??
ja dansmattan tar nog död på fler kalorier än fit....men det finns ju fler övningar på fit....för o nackdelar...
okej..tackar!!!
kan nog va kul å ha båda tror ja =)
Här är en till som är "hooked on Wii-fit"........jag stepar och kör balansövningar som 17. Svårt dock med en vild treåring som kittlar en i knävecken medan man försöker motionera lite
fick ett av mian föräldrar i födelsedagspresent... (konsollen inköptes på ICA MAxi i lördags för 1990) och har sån fruktansvärd träningsvärk nu... spelar tennis med sambon i Wii Sports och Rythm Boxing med Wii Fit, skitkul och känns verkligen i kroppen....