Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu

Här kan vi följas åt och peppa varandra

köpte mit wii fit för ca 2 mn sen o de e skitkul! dock blir det inte så mkt träning när man har en sexåring o en tremånaders hemma men gubben kan ju ta dom ibland. har låst upp alla aerobicsspelen utom ett av joggingspelen, e det nån som vet om man måste ha en kontroll till för att låsa upp det för det verkar så...
försöker mig på att slänga in lite yoga bland aerobicspelen också, men absolut härligast att körta är ju rythm boxing, känns så jä**a skönt när det bränner i musklerna efteråt..
Åhhhhhh....
Ja e så avis på er som har wii fit..
Ja ha ju "bara" wii sport..
Men ekomnomin e ju lite klen nu, så ja får nog vänta ett bra tag på å få köpa wii fit.. =( *snyft*
De verkar ju skitkul..en grej som faktist skulle få mej att träna, till skillnad från allt annat man provar.
Men guuuud vad kul det låter..... rythm boxning......
Åh jag vill ha!!!
Är det verkligen jobbigt?
Jag vill gå ner 5 kg och klagade just för min sambo om att det är trist att jogga/orbitrecka på kvällarna.
Kan man alltså gå ner i vikt av detta? Jag vet inte ett skit om tv-spel. Har typ inte spelat sedan jag ledsnade på ice climber för sisådär 20 år sedan.
ÅÅÅÅ det låter ju jättekuligt;) vill med vill med;) vad finns det för kul på det?
är det spel man måste köpa till för att ha så mkt övningar o sporter som möjligt, fattar nada nu;)
wii-konsollen säljs alltid med Wii sports (tennis, boxning, bowling, golf och baseboll) sedan kan man köpa till Wii Fit som innehåller en balansbräda och ett spel med massor av helt fantastiskt roliga övningar...
Wii Fit kostar ca 1000 men har man de pengarna så är det en grymt bra investering, mycket roligare än ett gymkort
vart hittar man det? kan ngn länka en sida? så man kan läsa ngt om det
va på net on net men hittar ju inte.
men wii fit är det en "matta" . eller om man köper wii fit va måste man ha mer?
Damn, missade dennat tråden och postade i en annan. Nåja, här kommer en reklamfilm för Wee Fit som är oslagbar..