• L i l l a M y

Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit

Halloj

Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu Men men skam den som ger sig

Här kan vi följas åt och peppa varandra

♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
  • MaijaO

Jag har Ääääääääntligen fått mitt Wii fit!!!! Har längtat sedan det släpptes och i fredags (på min födelsedag) blev jag äntligen en stollt fit ägare. Och jävlar vilken träningsvärk jag har!
    Jag satsar på -5 kg på 6 månader och har sedan fredags lyckats att gå upp 1,7 kg. *hehe*

• Delphi77

Lycka till MaijaO! Jag har samma mål som du, 5 kg på 6 månader med start i måndags. Har kört en hel del Hula Hop och jag har superont i midjemusklerna. De var väl helt förtvinade efter graviditeten.

• MaijaO

Jag har också fastnat för rockring och magmusklerna skriker. Det är så skönt att känna att det gör verkan. Men nu ska jag lyssna på inspelade föreläsningar som jag missat under veckan och "stepp uppa" lite under tiden.
    Lycka till till dig med!

• Who knows

Det ingår alltså ett spel när man köper brädan, finns det fler spel att köpa till??

• Who knows

oh, kul! Förslag på några som är roliga??

Phlippan87 skrev 2008-12-05 20:07:51 följande:
    börjar bli ganska många spel som man kan använda brädan till nu...
  • Phlippan87

inte hunnit testa ännu, men finns ett snowboard-spel som görs reklam för på tv som jag tycker verkar kul...

• War

Haha, detta är ju en kopia på min gamla tråd "Wii som tränar med fittan"

Kan tipsa om att det kommit en massa nya spel som använder wii controllern.

Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit