• L i l l a M y

Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit

Halloj

Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu Men men skam den som ger sig

Här kan vi följas åt och peppa varandra

♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
  • Phlippan87

rytm boxing är boxningsspelet i fit... enda boxningen som finns där... däremot finns flera nivåer... tycker det är grymt kul, jogging är inte bra för mina knän så jag undviker den.

• Gung Ho

Wii Fit: Nu behöver dina barn inte gå ut i friska luften för att få 'motion' och 'sporta'. Nu kan de snart tillbringa HELA livet inomhus....

• Callina
    Add3 skrev 2008-12-08 00:53:05 följande:
    Wii Fit: Nu behöver dina barn inte gå ut i friska luften för att få 'motion' och 'sporta'. Nu kan de snart tillbringa HELA livet inomhus....
    tsss mina barn måste vara ute, dom spelar fotboll etc och använder inte wii fit   Själv varvar jag med wii fit och gympa på friskis samt promenader
  • Phlippan87

fördelen är ju att man kan träna även när det är snöstorm/spöregnar utan att behöva bli sjuk
  • Gung Ho

Phlippan87 skrev 2008-12-08 13:33:14 följande:

fördelen är ju att man kan träna även när det är snöstorm/spöregnar utan att behöva bli sjuk
    Ja, gå ut under vinterhalvåret för vintersporter är ju skönt att slippa. Nu kan man ju träna framför TVn istället...

Repris:

(OBS, för de som förstår Ironi, vilket inte var självklart förra gången...)
  • Moi

Add3 skrev 2008-12-08 17:40:06 följande:

Phlippan87 skrev 2008-12-08 13:33:14 följande:
    Ja, gå ut under vinterhalvåret för vintersporter är ju skönt att slippa. Nu kan man ju träna framför TVn istället...Repris:

Förstår helt och hållet ironin i klippet.

Men det är torrt ändå! Torr humor.
    Sorry!
  • Phlippan87

Ja, gå ut under vinterhalvåret för vintersporter är ju skönt att slippa. Nu kan man ju träna framför TVn istället... Repris:

sa inte snö, sa snöSTORM, alltså sådan där som man inte kan se sin egen näve i...
  • Gung Ho

Phlippan87 skrev 2008-12-08 19:54:50 följande:

sa inte snö, sa snöSTORM, alltså sådan där som man inte kan se sin egen näve i...
    Var bor ni? Sibirien? Är det snöstorm så ofta att man måste köpa Wii fit för att få motion på vinterhalvåret??
  • Gung Ho

Moi skrev 2008-12-08 17:58:39 följande:

Förstår helt och hållet ironin i klippet. Men det är torrt ändå! Torr humor. Sorry!
    Haha, ja allting kan inte handla om folk med stora skor som ramlar på ändan med ett ljudligt TUT...
  • Gung Ho

Å sen när man blivit tjock pga man aldrig gick ut och promenerade / spelade fotboll / whatever...

Då köper man Wii Fat!

• Who knows

Men jisses... Låt folket spela wii om de vill

• Gung Ho

Who knows skrev 2008-12-08 21:40:48 följande:

Men jisses... Låt folket spela wii om de vill
    Det var väl inte 'spelandet' som jag argumenterade, utan 'ersättandet' av vanlig motion samt utomhusaktiviteter. Därav den med 'torr' humor överösta videon.

Förresten!! JAG TAR TILLBAKA ALLT ONT OM WIIIII!!

Wii Fit Roxxorz!!

• Phlippan87

är väl ingen som säger att man ska ersätta all motion med wii fit, men istället för att gå på gym, när man ska hålla koll på något/någon hemma.... definitivt roligare än att gå på gymmet eller ensam föröska ta en snabbrunda runt kvarteret

Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit