• L i l l a M y

Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit

Halloj

Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu Men men skam den som ger sig

Här kan vi följas åt och peppa varandra

♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
  • Gung Ho
    Linnika skrev 2008-11-05 02:37:37 följande:
    Jo ja förstod att de skulle va roligt.. Men!!Näe..de va inte de ändå!mest drygt
    Att förstå ATT det skall vara roligt är inte samma sak som att förstå VAD som är roligt....
  • Delphi77

Hittade den här tråden efter en sökning. Hur går det för er? Har kommit igång lite mer nu och hoppas kunna bli av med några kilon.

• Oneesan

Vilken rolig tråd. funderar på att köpa Fit till mitt Wii. Följer det med spel som man kan göra en bra träning med eller måste man köpa något annat?

• Delphi77

Det följer med ett "wii-fit-spel" när man köper brädan ja. Där ingår massa övningar inom yoga, aerobics och balans.

• Phlippan87

usch, har dåligt samvete... inte gjort något på en hel vecka.. lär vara tillbaks där jag startade...

• Delphi77

Har nu kört 30 minuter 3 dagar i rad *stolt*

• Phlippan87

hehe, tänk om jag ahde sådan disciplin.. skyller på att jag precis fått nytt jobb (heltid) och att jag precis upptäckt nya 90210 *frälst*

• Delphi77

Jag har haft ett jäääättelångt uppehåll - typ 10 mån, sen jag fick barn men nu ska jag verkligen försöka hinna med det några gånger i veckan iaf. Det är ju enklare att hinna med än att ta sig till gymmet.

Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit