• L i l l a M y

Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit

Halloj

Gud vad kul det är

Jag tränar varje dag och ska komma ner på ett BMI på 22 Ligger på 29 Nu Men men skam den som ger sig

Här kan vi följas åt och peppa varandra

♥ (¯`°?.¸ ♥Bebisverkstaden i full gång♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit
  • Phlippan87

är ju så gott som arbetslös så är det något jag har så är det tid... så försöker köra på morgonen...
    svetten rann i floder i morse, kändes rätt skönt ändå, men har sån träningsvärk i baksidan av vaderna nu så det är dags att skaffa sig träningsvärk i insidan av låren istället (hederlig ridning ska fixa det)

• Finesse
    Phlippan87 skrev 2008-11-10 22:18:51 följande:
    är ju så gott som arbetslös så är det något jag har så är det tid... så försöker köra på morgonen...svetten rann i floder i morse, kändes rätt skönt ändå, men har sån träningsvärk i baksidan av vaderna nu så det är dags att skaffa sig träningsvärk i insidan av låren istället (hederlig ridning ska fixa det)
    jag är oxå det.. men mammaledig.. min "bebis" är en vilde på 10 månader som aldrig är still så jag kan bara träna när hennes pappa är hemma.
  • Lincon
    FrökenFreja skrev 2008-11-10 21:54:55 följande:
    Jag ska köpa Wii fit nu i veckan, har en konsol sedan tidigare. Satsar också på att gå ner i vikt. Det är alltså så jobbigt så att det känns som riktig träning? Känns som att det är så svårt att komma iväg på gymet när man har familj, detta känns ju lättare, och roligare än en träningscykel..!
    köp ett gymkort istället, jag lovar dig mycket mycket mycket bättre resultat! Och roligare. Mitt står under soffan sedan två veckor efter jag fick det
  • FrökenFreja
    Lincon skrev 2008-11-10 22:37:47 följande:
    köp ett gymkort istället, jag lovar dig mycket mycket mycket bättre resultat! Och roligare. Mitt står under soffan sedan två veckor efter jag fick det
    Givetvis är det bättre att gå på gym, men med en ettåring här hemma finns inte tiden!!
  • Phlippan87
    Svar på #45
    usch nej! hade gymkort, hur ofta kom jag iväg dit? typ 10 ggr på ett år... skittråkigt på gymmet ju...
    dessutom så måste gymkortet köpas om och om igen, ett wii fit köper du (förhoppningsvis) bara en gång för en tredjedel av kostnaden för ett gymkort
  • rockbrud82

anledningen till att jag har wii fit e att jag inte står ut med att folk tittar på en när man tränar på gym.... visst kanske dom har fullt upp med sin egen träning men ändå, jag klarar liksom inte av det

• Maomao

AAAAAAAJJJ! min kropp.. Vilken jäkla träningsvärk jag har i heela kroppen. Tog ett ordentligt pass igår o gjorde allt jag bara kunde göra o lösa upp. blir vila några dagar framåt nu.

Svar på tråden Någon mer som ska gå ner i vikt med Wii Fit