Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*ser också fram emot jul*

Igår em fick Arvid förresten en liten pojkkusin till.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:08:16 följande:
    Ähum, ja????
    Precis.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:09:02 följande:
    Skoj! Min kollega berättade om en vännina som också fick barn (igår tror jag), samma dag som deras första barn föddes. Fantasifullt.
    Varför byta ett framgångsrikt koncept liksom...
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:09:48 följande:
    Visst är hon. Jag förstår Anna Books invändningar till fullo. Men är hon sann Skipper, eller är det bara en sagohäxa som TV3 har skapat????
    Det roligaste med Anna Skipper är att hon är typ 15 år yngre än hon ser ut. DET om något gör mig tveksam till att leva asketliv.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:11:02 följande:
    Nej sant. Färre datum att hålla reda på också. Praktiskt. Kanske ska försöka pricka julafton dådå???
    Näe, men din egen fyllsedag vore väl något?
  • Perry the Platypus

Ämenvafan, Solfisa, var det inte du och jag som hade mycket att göra på jobbet den här veckan??? Skämmes tamefan.

• Perry the Platypus

Raka Pungens senaste frågeställning under Sex & Sånt är väl tankeväckande?

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 13:16:50 följande:
    Okej.Idag har jag ätit:MackaMed Bonjour på, cheddarsmak.Cola LightVatten
    Hmmm. Ja, utifrån den infon är du en tråkig person med fotsvamp.
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-10-06 13:42:00 följande:
    okeyIdag har vi ätit (jag och Sune)en tallrik havregrysngröt med lingonsylten macka med tomat och kesotvå ålvedon och en niferexen nektarintvå kanelbullartvå koppar kaffeen stor portion pasta med lax och kräftstjärtar i saffranssås (rester).
    Hmm.

Ja utifrån den informationen är du en gigantisk preggofant.
  • Perry the Platypus

Prata inte skit om mig!!!

Svar på tråden dårt asöires setuG