Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Good morning Vietnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 08:01:42 följande:
    Yyyeeaaaheej!!! Power Rangers!
    I tv:n? Eller i din lägenhet???
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 08:06:40 följande:
    I min TV!
    *pustar ut*

Jag var lite rädd att jag skulle behöva åka till stockholm för att rädda dig och det har jag verkligen inte tid med idag. Inte ork med helelr för den delen; har fortfarande ont i tjejmagen.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:28:37 följande:
    Mmmm, hur måååår du nu då? *lägg huvudet på sned*Hur gåååår det? Har du kunnat gråta? *sträck fram en näsduk*Hur kändes det när han sa så??? *humma instämmande vid svar*Du vet att du inte får stänga dörren till det där sorgerummet, du måste tillåta dig att gråta, det vet du va??? *le lite uppmuntrande*Ska jag be läkaren att sjukskriva dig ett tag till? Åhhh jag kan OCKSÅ.
    *ryser*

Suri - jag satte in studsprylen i måndags.

Solfisa- jag kan luncha både onsdag och torsdag. Välj vilken dag du föredrar.
  • Perry the Platypus

OK SOLFISA, ONSDAG IT IS!

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 13:02:39 följande:
    Måste du skrika så. Rubba in liksom att jag inte får hänga med. Gör du det.
    Skärper du till dig och börjar bete dig som folk så kan du också få följa med nån gång.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:03:09 följande:
    *pustar*Åt precis channa masala på Yogi, vegetarisk med kikärtor och potatis. Shit pommes frittes vad starkt det var. Gott men otroligt starkt, nästan på gränsen faktiskt.
    Var det en halv fnutt eller?
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-06 13:03:26 följande:
    Nej nej, dumsnut! Det ska ju vara äppelmos på risgrynsgröten. ÄPPELMOS!!!!Skrutten vägrar sova i vagnen, så nu sitter han upp och är å handlar med sin pappa. Jag blev så less så jag gick in å "pluggade" istället.
    Eeeuuuuuuuuuuw. Till både äppelmos och nyponsoppa faktiskt.

*är normal och äter med mjölk, kanel och socker*
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-06 13:04:36 följande:
    Hur gör man då? Finns det någon reality-show ni kan anmäla mig till?
    Du är vad du äter har fortfarande openings.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 13:06:08 följande:
    Öhhh, vi kan gå dit på onsdag så kan du få äta den. Får se hur många fnuttisar du tycker att den är värd då.
    Åtåmodiiii!!!
Svar på tråden dårt asöires setuG