• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

uuu, får ont i magen. Råkade ni ut för liknande händelser när ni var små? Jag var med och var taskig mot en stackars tjej som hette Veronika. Stackars, stackars henne.

• jungfu
    Millimina skrev 2008-10-05 21:28:58 följande:
    uuu, får ont i magen. Råkade ni ut för liknande händelser när ni var små? Jag var med och var taskig mot en stackars tjej som hette Veronika. Stackars, stackars henne.
    Leka tre. Helvetet på jorden
  • Ickan

ja tänk att det ska vara så svårt. :-/ Som väl var så kom det en ny tjej till vår klass när vi gick i trean så vi blev fyra.

jungfu skrev 2008-10-05 21:41:38 följande:
    Leka tre. Helvetet på jorden
  • gutegirl

Och en tjej som hette Veronika var taskig mot mig.

Millimina skrev 2008-10-05 21:28:58 följande:
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:11:46 följande:
    Och en tjej som hette Veronika var taskig mot mig.
    Lina hette vår klass biatch. Hon var hemsk. Ärligt talat. Hoppas hon skäms idag...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl

Hon har antagligen inte fattat vilken skada hon gjorde.

KarJac skrev 2008-10-05 22:13:32 följande:
    Lina hette vår klass biatch. Hon var hemsk. Ärligt talat. Hoppas hon skäms idag...
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:45:31 följande:
    Hon har antagligen inte fattat vilken skada hon gjorde.
    Mjo, jag hoppas det. Min bästa vän pratade med Lina om det för ett par år sedan. Och hon skämdes.
    Egentligen var det mest synd om henne, det var hon som mådde dåligt och tog över det på sina kompisar.
    Men så tänkte man ju inte då.

Hon hoppade av högstadiet, blev gravid vid 15 efter en hel del knarkade och annan skit. Så hennes liv har väl inte varit det enklaste heller. Men elak var hon ta mig satan, det ska gudarna veta!
  • gutegirl
    Vad hände med hennes barn= Har hon kvar det?
    KarJac skrev 2008-10-05 22:47:28 följande:
    Mjo, jag hoppas det. Min bästa vän pratade med Lina om det för ett par år sedan. Och hon skämdes. Egentligen var det mest synd om henne, det var hon som mådde dåligt och tog över det på sina kompisar.Men så tänkte man ju inte då.Hon hoppade av högstadiet, blev gravid vid 15 efter en hel del knarkade och annan skit. Så hennes liv har väl inte varit det enklaste heller. Men elak var hon ta mig satan, det ska gudarna veta!
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:52:05 följande:
    Vad hände med hennes barn= Har hon kvar det?
    Hon har kvar det, plus två andra fast med andra pappor. Nu gift och jobbar som något som inte ens kräver högstadieutbildning (hon gick ju aldrig klart...).
    Så hennes äldste son är alltså 14 bast.
  • gutegirl

Finns det ens sådana jobb?

Synd att hon är gift,annars kunde hon ha reggat sig här:
    www.luftkaffe.se/wtdating/public_html/

KarJac skrev 2008-10-05 22:53:22 följande:
    Hon har kvar det, plus två andra fast med andra pappor. Nu gift och jobbar som något som inte ens kräver högstadieutbildning (hon gick ju aldrig klart...). Så hennes äldste son är alltså 14 bast.
Svar på tråden dårt asöires setuG