• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:55:05 följande:
    Finns det ens sådana jobb?Synd att hon är gift,annars kunde hon ha reggat sig här:www.luftkaffe.se/wtdating/public_html/
    Hon har kanske kontakter.
    Det "roliga" är att de flesta av "innetjejerna" från skoltiden idag jobbar med "lågstatusyrken" eller yrken utan krav på ngn utbildning. Och jag menar i princip alla! Den hetaste tjejen blev sjukskriven vid 25 efter att ha jobbat som lokalvårdare ett år. Antar att hon bröt naglarna. Så jag antar att eftersom de inte var brighta fick de vara snygga och elaka istället.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 22:55:05 följande:
    Finns det ens sådana jobb?Synd att hon är gift,annars kunde hon ha reggat sig här:www.luftkaffe.se/wtdating/public_html/

Wow, 10 manliga och 10 kvinnliga medlemmar.
  • vickis75
    KarJac skrev 2008-10-05 22:58:53 följande:
    Hon har kanske kontakter. Det "roliga" är att de flesta av "innetjejerna" från skoltiden idag jobbar med "lågstatusyrken" eller yrken utan krav på ngn utbildning. Och jag menar i princip alla! Den hetaste tjejen blev sjukskriven vid 25 efter att ha jobbat som lokalvårdare ett år. Antar att hon bröt naglarna. Så jag antar att eftersom de inte var brighta fick de vara snygga och elaka istället.
    Är nog ganska ofta så. *nickar*
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • KarJac
    vickis75 skrev 2008-10-05 22:59:46 följande:
    Är nog ganska ofta så. *nickar*
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.
    *sett på Facebook*
    De flesta gick inte ens klart gymnasiet.
    Inte för att jag dömer någon men... Oskyldig
  • gutegirl

Gud vilka töntar vi måste ha varit.

KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Suri

Jag var snygg OCH bright. Säkert tyckte någon att jag var elak också. Ledsen

• jungfu
    KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
    Fast det svängde ju nåt sjukt... Först var jag och min bästis skittaskiga mot en tredje tjej. Sen bytte jag och blev bästis med trean, och då började VI TVÅ vara elaka mot min första bästis.
  • gutegirl

Barn är hemska.

jungfu skrev 2008-10-05 23:26:28 följande:
    Fast det svängde ju nåt sjukt... Först var jag och min bästis skittaskiga mot en tredje tjej. Sen bytte jag och blev bästis med trean, och då började VI TVÅ vara elaka mot min första bästis.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta

hehe Jungfu,du låter som en lojal och fin vän.Verkligen.

• jungfu

Tant Greta skrev 2008-10-05 23:35:24 följande:

hehe Jungfu,du låter som en lojal och fin vän.Verkligen.
    men jag var ändå lite modig som valde trean, hon var helt o-poppis och konstig.
Svar på tråden dårt asöires setuG