• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-09 11:09:24 följande:
    *ger Solfia lite lugnande*
    *ser i kors*

Nej flicks. Nu ska jag faktiskt gå ut och gå en liten runda. Ingen lång alls, kanske bara 20 minuter,  men jag måste få friska luftet i lugnan va.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:08:40 följande:
    Jag har testat att slappna av. Funkar inte. Jag måste dock jobba lite till, kanske det som håller den inne???
    Saken är den att bebisen kommer ut när lungorna är riktigt. riktigt välutvecklade. Fattar faktiskt inte hysterin, låt barnet bestämma.
    Och ja, jag har gått över, sammanlagt 17 dagar!
    Tagga ner.
    *tvångsmatar preggofanterna med choklad*
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:10:22 följande:
    *ser i kors*Nej flicks. Nu ska jag faktiskt gå ut och gå en liten runda. Ingen lång alls, kanske bara 20 minuter,  men jag måste få friska luftet i lugnan va.
    LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNCH???
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-09 11:10:10 följande:
    Äh, passa på o njut av lugnet, möjligheten att få äta äta äta o alla andra mindre roliga besvär du har nu. Snart får du annat att tänka på ändå.Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:05:15 följande:
    Mmmm. Men kl 13 ska jag vara på kontoret och ha möte med min chef, sen ska jag jobba lite.

Jag vill inte
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 11:10:59 följande:
    LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNCH???
    Nja, jag åt frukost för en timme sedan och sen ska jag ju träffa chefet kl 13, så inte idag.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-09 11:10:28 följande:
    Saken är den att bebisen kommer ut när lungorna är riktigt. riktigt välutvecklade. Fattar faktiskt inte hysterin, låt barnet bestämma.Och ja, jag har gått över, sammanlagt 17 dagar!Tagga ner.*tvångsmatar preggofanterna med choklad*
    Det var INTE vad jag ville höra

Men jag vet att det är så. Bäst att den stannar tills att den är redo att möta världen. Men det är frustrerande. Jag vill ha ut min bebis nu och se att allt blir bra liksom.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:11:48 följande:
    Nja, jag åt frukost för en timme sedan och sen ska jag ju träffa chefet kl 13, så inte idag.
    Nu när jag har läst ikapp så vill jag faktiskt inte ändå... Generad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:12:55 följande:
    Det var INTE vad jag ville höra Men jag vet att det är så. Bäst att den stannar tills att den är redo att möta världen. Men det är frustrerande. Jag vill ha ut min bebis nu och se att allt blir bra liksom.
    Klart att allt kommer att gå bra gumman. Och framför allt om den får bestämma själv och inte bli utrökt av skitstark mat och pill på tappar och grejer.
    Gud vad många barn det kommer komma i tråden. YEY!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 11:13:46 följande:
    Nu när jag har läst ikapp så vill jag faktiskt inte ändå...
    Ehhh, för att jag verkar folkilsken????
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-09 11:10:28 följande:
    Saken är den att bebisen kommer ut när lungorna är riktigt. riktigt välutvecklade. Fattar faktiskt inte hysterin, låt barnet bestämma.Och ja, jag har gått över, sammanlagt 17 dagar!Tagga ner.*tvångsmatar preggofanterna med choklad*
    *gapar snällt*

Säg inte så till mig när jag går på övertid.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG