• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:14:17 följande:
    Ehhh, för att jag verkar folkilsken????
    *skruvar olustigt på mig*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-09 11:14:03 följande:
    Klart att allt kommer att gå bra gumman. Och framför allt om den får bestämma själv och inte bli utrökt av skitstark mat och pill på tappar och grejer. Gud vad många barn det kommer komma i tråden. YEY!
    Skitstark mat - undviker jag.

Pill på tappen

Så den får komma när den kommer.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:14:17 följande:
    Ehhh, för att jag verkar folkilsken????
    Du? Folkilsken? Nej, nej, nej. Lugn som en filbunke, verkligen. Du är så fin att jag skulle kunna tänka ge bort dig i julklapp. Till svärmor.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:15:19 följande:
    Skitstark mat - undviker jag.Pill på tappen Så den får komma när den kommer.
    *skickar Solfisa till en mer passande tråd*

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m39137003.html
  • Fröken Sophia

Nej nu går jag.

Men jag ska bara, for the record, lägga till att jag är nog inte så frustrerad över att bebisen inte kommer som att jag faktiskt har tagit på mig att slutföra det där projektet på jobb, dvs. att jag måste jobba, när det finns annat som jag hellre skulle vilja göra, men som jag inte pallar med bara för det.

• KarJac

Jaha, visas ens status i forumet plötsligt?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-09 11:15:37 följande:
    Du? Folkilsken? Nej, nej, nej. Lugn som en filbunke, verkligen. Du är så fin att jag skulle kunna tänka ge bort dig i julklapp. Till svärmor.
    Vafan?? Helt plötsligt sitter det en status däruppe??
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:17:18 följande:
    hur fick ni in er status??????
    Vi är lite bättre än du.
Svar på tråden dårt asöires setuG