• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:04:24 följande:
    *skrattar åt Solphisas hormoner*
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-12-09 11:02:50 följande:
    Är preggofanten arg?
    Ickan skrev 2008-12-09 11:03:50 följande:
    Sluta se så arg ut o gå o kolhydratladda eller nåt...Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:00:19 följande:
    Nä. Jag ska gå ut och gå och springa i några trappor eller nåt'. Den här bebsisen ska ut. NU
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-12-09 11:04:56 följande:
    *skrattar åt Solphisas hormoner*
    *grrrrrrrr*
  • MissKaos

Enl min BM kommer dom gärna när man går hem från jobbet och slappnar av och tar det lugnt. Men jag och PP kan göra en hinnsvepning. Och nån kan väll sätta på dig? Och koka hallonthé va?

(¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-12-09 11:07:38 följande:
    Enl min BM kommer dom gärna när man går hem från jobbet och slappnar av och tar det lugnt. Men jag och PP kan göra en hinnsvepning. Och nån kan väll sätta på dig? Och koka hallonthé va?
    Jag har testat att slappna av. Funkar inte. Jag måste dock jobba lite till, kanske det som håller den inne???
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-12-09 11:06:22 följande:
    Mycket ljuvlig,svarat litegrann.
    Haha, man blir ju så frustrerad på TS, tills man inser att - äsch det kvittar ju vad vi skriver
  • Tant Greta
    MissKaos skrev 2008-12-09 11:07:38 följande:
    Hallonte kan jag fixa.PP kan pilla på tappen och hinnsvepa,du kanske kan sätta på?
  • Ickan

Äh, passa på o njut av lugnet, möjligheten att få äta äta äta o alla andra mindre roliga besvär du har nu. Snart får du annat att tänka på ändå.

Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:05:15 följande:

Nä. Jag ska gå ut och gå och springa i några trappor eller nåt'. Den här bebsisen ska ut. NU
Svar på tråden dårt asöires setuG