• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac

Jag vill också ha lustgas. Eller något uppåttjack. Är förbannat trött.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-12-10 11:20:07 följande:
    Jag vill också ha lustgas. Eller något uppåttjack. Är förbannat trött.
    Samma här. Snyggo är förkyld och ligger och ligger och flåsar och snarkar hela nätterna, det går bara inte att sova då. Jag ska köpa öronproppar!
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia

Jag vill också ha lustgas. På förlossningen.

I natt sov Surfer och jag i samma säng nästan hela natten. Vi måste ha varit riktigt trötta båda två för annars funkar inte det så bra.

Men jag drömde skumma drömmar i alla fall. Råkade backa på en tall med Surfers bil, så att det blev en buckla. Han blev skitarg och tog fram en kompass som man skulle fylla vatten i så att skadereglerarna på försäkringsbolaget skulle kunna pejla in oss via gps och satellit för att kolla vad som hade hänt Var får man allt ifrån?????

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:23:07 följande:
    Samma här. Snyggo är förkyld och ligger och ligger och flåsar och snarkar hela nätterna, det går bara inte att sova då. Jag ska köpa öronproppar!
    Hata snarkare.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia

Alltså vi brukar sova i samma säng, men vi sov i min halva av den sängen. I sked.

• gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:28:05 följande:
    Alltså vi brukar sova i samma säng, men vi sov i min halva av den sängen. I sked.
    Blää det skulle jag aldrig greja! Jag gillar att ligga och kramas en stund, men jag skulle inte kunna somna så. Jag sover bäst själv måste jag säga.
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-12-10 11:28:34 följande:
    Mula är riktigt taskigt.
    Ja, som att kasta en snöboll med sten och isklump i!
    Ska jag byta nick till Tjock-Evert?
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-10 11:28:02 följande:
    Hata snarkare.
    Fast det kan vara förlåtet om man bara gör det när man är förkyld och/eller riktigt full.

Min ex-sambo snarkade ALLTID. Jag var tvungen att puffa på honom flera gånger per natt. Det var inte behagligt för min nattsömn vill jag lova.
Svar på tråden dårt asöires setuG