• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Ickan

*mätt* har käkat julbord till lunch. Det var inte inbokat men varför tacka nej till spontanjulbord? *rapar* Åt av fyra olika tårtor till efterrätt.

• Perry the Platypus

Var fasen kommer MK från från början??? ÄR hon skånska elelr göteborska??

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Ickan

Småland

Perry the Platypus skrev 2008-12-10 12:47:40 följande:
    Var fasen kommer MK från från början??? ÄR hon skånska elelr göteborska??
  • Pynta

Skynd till fönstret, Gute! Det snöar!

Näe..inte mycket men lite. Och lite snö är också snö.

• Fröken Sophia

Alltså jag blir så besviken på WWF.

Här går jag och betalar 100 kr varje månad som Pandafadder och som tack för detta kommer det en kalender - med bilder på äckliga fula fåglar.

Om jag nu är P-A-N-D-A-fadder tror de kanske inte att jag skulle vilja ha något som handlar om pandor?

• Fröken Sophia

*inser att jag verkar smått folkilsken även idag*

• siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:00 följande:

Alltså jag blir så besviken på WWF.Här går jag och betalar 100 kr varje månad som Pandafadder och som tack för detta kommer det en kalender - med bilder på äckliga fula fåglar. Om jag nu är P-A-N-D-A-fadder tror de kanske inte att jag skulle vilja ha något som handlar om pandor?
    Kanske âr pandafåglar?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:58 följande:
    *inser att jag verkar smått folkilsken även idag*
    *nickar försiktigt medhåll*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:00 följande:
    Alltså jag blir så besviken på WWF.Här går jag och betalar 100 kr varje månad som Pandafadder och som tack för detta kommer det en kalender - med bilder på äckliga fula fåglar. Om jag nu är P-A-N-D-A-fadder tror de kanske inte att jag skulle vilja ha något som handlar om pandor?
    *tröstar* http://science.kukuchew.com/wp-content/uploads/2007/12/panda_day_120.jpg
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Fröken Sophia

Det har faktiskt snöat lite här också, men det var knappt att det gick att uppfatta. Enligt tidningen skulle det dock snöa idag så jag väntar ivrigt.

Svar på tråden dårt asöires setuG