• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus

*har inte kommit ibäg än, men NU jäklar!*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Åh jag vart nästan rörd av att höra din röst siamusen *menstruerar*
    Hade lite nattliga funderingar och kom fran till att visst måste det vara du som började med uttrycket filéad om snittad?

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 12:01:30 följande:
    Han är snorig och nästäppt och ögonen rinner, men han har ingen feber
    Det var ju tur.
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-10 12:12:20 följande:
    Jag kan snitta ut ungen imorgon Solfia!
    Tack,  men du vet jag väntar gärna på att den kommer ut den "naturliga vägen" faktiskt. Är inte så intresserad av att bli snittad, även om det skulle vara skönt att veta vilket detum bebisen kommer.
  • siamusen

Fröken Sophia skrev 2008-12-10 12:20:13 följande:

Tack,  men du vet jag väntar gärna på att den kommer ut den "naturliga vägen" faktiskt. Är inte så intresserad av att bli snittad, även om det skulle vara skönt att veta vilket detum bebisen kommer.
    Nehe...var ego då och ta bort allt det roliga för mig och KnarkJack
  • siamusen

DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 12:17:58 följande:

Åh jag vart nästan rörd av att höra din röst siamusen *menstruerar*Hade lite nattliga funderingar och kom fran till att visst måste det vara du som började med uttrycket filéad om snittad?
    Kan ha varit ja
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-10 12:21:09 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 12:20:13 följande: Nehe...var ego då och ta bort allt det roliga för mig och KnarkJack
    Är det ALLT ni tänker på? Snitta era trådvänner och killa dem på tappen?
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    siamusen skrev 2008-12-10 12:21:33 följande:
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 12:17:58 följande: Kan ha varit ja
    är övertygad! äsch har en bebis sover på höger arm så jag kan inte skriva versaler, har iallafall snott uttrycket och gjort det till mitt eget
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • siamusen

DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 12:30:57 följande:

är övertygad! äsch har en bebis sover på höger arm så jag kan inte skriva versaler, har iallafall snott uttrycket och gjort det till mitt eget
    Låter bra det

Solfia- du e ju lika ego du juh som inte tänker pa oss lixom
Svar på tråden dårt asöires setuG