• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:28:50 följande:
    Blää det skulle jag aldrig greja! Jag gillar att ligga och kramas en stund, men jag skulle inte kunna somna så. Jag sover bäst själv måste jag säga.
    Jo det gör vi också, för det mesta. Men ni natt så blev det så. Lite skönt när jag skulle upp och kissa faktiskt, för jag fick en hjälpande knuff i baken
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:29:28 följande:
    Ja, som att kasta en snöboll med sten och isklump i! Ska jag byta nick till Tjock-Evert?
    Tja...ehhhh...nej.
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:30:07 följande:
    Fast det kan vara förlåtet om man bara gör det när man är förkyld och/eller riktigt full. Min ex-sambo snarkade ALLTID. Jag var tvungen att puffa på honom flera gånger per natt. Det var inte behagligt för min nattsömn vill jag lova.
    Det är vidrigt. Två nätter i rad har jag gett upp vid tvåtiden och knallat in i min dotters rum istället. HOn är hos sin pappa.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

Mäh ni följer ju inte ts! *djupt besviken*

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:31:38 följande:
    Det är vidrigt. Två nätter i rad har jag gett upp vid tvåtiden och knallat in i min dotters rum istället. HOn är hos sin pappa.

Det är hopplöst när någon snarkar jag håller med. Men jag gör det själv ibland så jag kan inte klaga på Surfer det fåtal gånger han snarkar. Men jag har faktiskt öronproppar mot eländet så det rekommenderas varmt!

Nu har jag skrivit julkort till släkt och vänner. *duktig*

• Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:38:11 följande:
    Mäh ni följer ju inte ts! *djupt besviken*
    Alltså. Jag ahr en julfluffad tigger. Det får f*n räcka.
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:39:28 följande:
    Alltså. Jag ahr en julfluffad tigger. Det får f*n räcka.
    Så sant du är sannerligen en prydnad, är du en sprickfärdig tjockis?
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:41:46 följande:
    Så sant du är sannerligen en prydnad, är du en sprickfärdig tjockis?
    Japp. Helt sprickfärdig. Bp till helgen

Och det skulle faktiskt passa oss bäst i helgen. Jr. är hos sin mamma och Surfer och jag hinner avsluta några grejor på jobb.
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:44:10 följande:
    Japp. Helt sprickfärdig. Bp till helgen Och det skulle faktiskt passa oss bäst i helgen. Jr. är hos sin mamma och Surfer och jag hinner avsluta några grejor på jobb.
    Ah så du har bokat in helgen alltså
    du har verkligen ett äventyr framför dig !
Svar på tråden dårt asöires setuG