• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:50:14 följande:
    Ah så du har bokat in helgen alltså du har verkligen ett äventyr framför dig !
    Haha jag hade egentligen bokat in redan förra helgen, men jag får nog bara acceptera att den kommer när den är redo, inte en dag tidigare Vi får väl se när det blir, men ja, ett äventyr kan man ju kalla det i vilket fall. Det är ett äventyr bara att gå och vänta tycker jag
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:51:57 följande:
    Haha jag hade egentligen bokat in redan förra helgen, men jag får nog bara acceptera att den kommer när den är redo, inte en dag tidigare Vi får väl se när det blir, men ja, ett äventyr kan man ju kalla det i vilket fall. Det är ett äventyr bara att gå och vänta tycker jag
     Så du startar inte hur får jag ut ungen trådar här på fl?
    Ah minns väntan så väl, idag blir Eira 3 månader otroligt hur fort det går för dom att växa. Njut av varenda sekund medans den lille har den där underbara nyckläckta lukten.
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-12-10 11:12:36 följande:
    Fan vad alla ser likadana ut!
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 11:16:55 följande:
    Ja antingen grå konstiga varelser, eller djur med rött.
    Åsså jag då.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

Tuttbitaren är sympatisk. Han sitter och tittar på Hem till Gården med mig och skrattar åt Nicola tillsammans med mig!

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:56:23 följande:
     Så du startar inte hur får jag ut ungen trådar här på fl? Ah minns väntan så väl, idag blir Eira 3 månader otroligt hur fort det går för dom att växa. Njut av varenda sekund medans den lille har den där underbara nyckläckta lukten.
    Jag har försökt rådfråga kompetensen här i tråden, men får verkligen inga vettiga svar.

Som vanligt alltså. Fundersam
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 11:57:45 följande:
    Åsså jag då.
    Mmmm, men du är lite unik du.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:59:53 följande:
    Tuttbitaren är sympatisk. Han sitter och tittar på Hem till Gården med mig och skrattar åt Nicola tillsammans med mig!
    Mår han bättre idag?
  • gutegirl
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 12:00:47 följande:
    Mår han bättre idag?
    Han är snorig och nästäppt och ögonen rinner, men han har ingen feber
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Perry the Platypus

*går på lunch*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen

Jag kan snitta ut ungen imorgon Solfia!

Svar på tråden dårt asöires setuG