• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Suri

Godmorgon!

Perry the Platypus skrev 2008-10-06 08:29:44 följande:
    *pustar ut*Jag var lite rädd att jag skulle behöva åka till stockholm för att rädda dig och det har jag verkligen inte tid med idag. Inte ork med helelr för den delen; har fortfarande ont i tjejmagen.
    När var det du satte in spiralen?
  • DCLXVI

Morrn morrn!! Jag sitter och pluggar, rädda mej!!!

• gutegirl
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:01:39 följande:
    Morrn morrn!! Jag sitter och pluggar, rädda mej!!!
    Det måste jag också göra.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-10-06 01:48:31 följande:
    Hej. Smygsurfar fran mobben. Fattar noll som vanligt. Hoppas ni har kul utan mig. Jag har det trist utan er. Hittat ett stalle med god glass dock sa jag kan trostata. Och sa har jag kopt en ful jacka for jag glomde min hemma. Glomde kammen ocksa sa nu har jag dreads. Passar in toppen bland alla snobbar som ar ute och gar med sina sma hundar . Funderade pa att bli snygg men angrade mig av lojalitet till er puss pa er. Messa mig!
    Fundersam menjag har ju inte ditt nummer
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-06 08:29:44 följande:
    *pustar ut*Jag var lite rädd att jag skulle behöva åka till stockholm för att rädda dig och det har jag verkligen inte tid med idag. Inte ork med helelr för den delen; har fortfarande ont i tjejmagen.

Stackars din lilla tjejmage

När ska vi äta lunch? Jag kan på tisdag, onsdag och fredag.

• DCLXVI

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-06 09:02:23 följande:

Det måste jag också göra.
    Usch, det är synd om oss. Jag sitter och tragglar med en jävla fallbeskrivning och ska definiera huvudproblem, beskriva å skilja ut det från övriga problem. Använda 8-10 centrala teorier/begrepp...
  • Suri

Jag måste gå och sova en stund till. Jag kan göra det nu. För jag jobbar ju inte. Shit vad trött jag är!!

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 23:01:24 följande:
    Mm. Samma med de coola killarna. De har inga högavlönade jobb direkt.*sett på Facebook*De flesta gick inte ens klart gymnasiet.Inte för att jag dömer någon men...
    Lustigt det där. Eller inte. Jag vart mobbad i 9 år, fick ätstörningar och mådde skit i ganska många år och nu är jag högavlönad och ganska framgångsrik vad det gäller kärleken också.

Men jag har ingen större lust att "rub it in their faces". Jag har faktiskt ingen aning om vad mina gamla klasskompisar sysslar med.
Svar på tråden dårt asöires setuG