• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • DCLXVI
    Suri skrev 2008-10-06 09:08:33 följande:
    Jag måste gå och sova en stund till. Jag kan göra det nu. För jag jobbar ju inte. Shit vad trött jag är!!
    Åh, gud vad skönt att sova en stund!! Det skulle ju jag teoretiskt kunna med eftersom gubben tog Skrutten med sej till en kompis. Men jag BORDE verkligen plugga. Därför är jag duktig och gör det! *förnuftig*
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-10-06 09:08:33 följande:
    Jag måste gå och sova en stund till. Jag kan göra det nu. För jag jobbar ju inte. Shit vad trött jag är!!
    *lätt avundsjuk*

Igår drog jag runt i ett par gamla nötta träningsbrallor och en sunik T-shirt + Surfers fleecejacka hela dagen. Käkade godis och läte bok typ. Och gick på gravidyogan, det ni!!! Trött och tung kände jag mig också, kan inte fatta att det är vecka redan och att jag måste jobba. Fundersam
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:11:55 följande:
    Åh, gud vad skönt att sova en stund!! Det skulle ju jag teoretiskt kunna med eftersom gubben tog Skrutten med sej till en kompis. Men jag BORDE verkligen plugga. Därför är jag duktig och gör det! *förnuftig*
    Skulle du kunna dela med dig av det där förnuftet så skulle det sitta som en tja...sportkeps???
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:01:39 följande:
    Morrn morrn!! Jag sitter och pluggar, rädda mej!!!
    Vad pluggar du förresten?
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:13:10 följande:

Skulle du kunna dela med dig av det där förnuftet så skulle det sitta som en tja...sportkeps???
    *kopplar en USB-kabel till Sophias hjärna och klickar på kopiera* Sådär, överföringen tar bara några minuter...

(fast ÄR jag så förnuftig tro?? Jag är ju ändå härinne...)
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:15:17 följande:

Vad pluggar du förresten?
    Såssiånåm
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:15:30 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:13:10 följande: *kopplar en USB-kabel till Sophias hjärna och klickar på kopiera* Sådär, överföringen tar bara några minuter...(fast ÄR jag så förnuftig tro?? Jag är ju ändå härinne...)
    Fick precis upp ett "fatal error" meddelande framför ögonen
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-06 09:15:52 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:15:17 följande: Såssiånåm
    Å såssiånåm, så snådigt.

Ska du bli någon speciell sort? Kanske kurator, och sitta med en packe vita näsdukar i ett tråkigt rum på ett sjukhus och se inkännande ut? *ryser*
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:22:54 följande:

Fick precis upp ett "fatal error" meddelande framför ögonen
    Jaha, här stod det "Du har utfört en förbjuden åtgärd" kanske man inte får göra så??
  • DCLXVI

Fröken Sophia skrev 2008-10-06 09:24:11 följande:

Å såssiånåm, så snådigt.Ska du bli någon speciell sort? Kanske kurator, och sitta med en packe vita näsdukar i ett tråkigt rum på ett sjukhus och se inkännande ut? *ryser*
    Haha, ja faktiskt är det ditåt det lutar. Skaffa en vinylsoffa och en bekväm stol åt mej själv. Sitta och säga hum och mm och fråga hur det kändes så?
Svar på tråden dårt asöires setuG