• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-18 02:47:46 följande:
    har just âtit bacon och chokladpudding.Fast inte samtidigt.gar bra med min diet
    *kräks lite lätt*
    Men kanske inte..vi har åkt bil i 9 timmar idag och ätit diverse skräpmat på vägen.Så en riktig middag var utesluten.
    Sambon skulle göra mackor i smörgåsgrillen när vi väl var hemma,vad fick jag:ost(OK),skinka(OK),ketchup,cornichons,rödlök,vitlök,tabasco och grillkryda. Samtidigt.Inte OK.
  • KarJac

MOOOORGOOOON!! Vad gör ni era slashasar???

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-10-18 08:35:18 följande:
    MOOOORGOOOON!! Vad gör ni era slashasar???
    Jag sitter i morgonrocken och fiser. Generad
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-18 08:43:19 följande:
    Jag sitter i morgonrocken och fiser.
    Gött.
    Snart kommer min mor, far och bror hit, YEY! Vi ska sunka havskräftor i MÄNGDER! Gottgott.
    Nå, mår du nå illa eller?
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-10-18 08:57:57 följande:
    Gött.Snart kommer min mor, far och bror hit, YEY! Vi ska sunka havskräftor i MÄNGDER! Gottgott.Nå, mår du nå illa eller?
    ja.
    Men just nu är det ganska okej, det brukar bli värre på eftermiddagen och kvällen.
    Vad gott med kräftor!
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-18 09:09:12 följande:
    ja. Men just nu är det ganska okej, det brukar bli värre på eftermiddagen och kvällen.Vad gott med kräftor!
    Joppigt att må illa.
    Men vilken vecka är du i? Borde det inte gå över snart?
  • gutegirl
    KarJac skrev 2008-10-18 09:22:57 följande:
    Joppigt att må illa. Men vilken vecka är du i? Borde det inte gå över snart?
    11. Ja, det borde gå över snart. Men när tuttbitaren låg i magen så fortsatte det ett tag till ,men främst när jag kände kaffelukt och sånt. Mint blev jag också spyfärdig av.
  • MissKaos

Det är en pojke! -välhängd.. det gick lixom inte se fel! Som räckte ut tungan åt oss och stoppde handen i munnen. OCH som har vänt och ligger med huvudet ner. Som jag trodde..
    JAg blev så kär så kär på UL.. Så det är inte sant, ska man bli så kär? INgen ting var eg fint nog åt MIN bebis i affären, men nu kan manju säga tt ungen inte behöver mer kläder, lakan eller andra prylar iaf.. Har verklgein köpt MASSOR!! Ifs i klädväg är väl eg det som vi har "för mkt" bodys och pyjamaser -och det är ju det alla säger går åt..

*postar här oxå*

JAg hade RÄTT! (som vanligt)

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-18 12:37:52 följande:
    Det är en pojke! -välhängd.. det gick lixom inte se fel! Som räckte ut tungan åt oss och stoppde handen i munnen. OCH som har vänt och ligger med huvudet ner. Som jag trodde.. JAg blev så kär så kär på UL.. Så det är inte sant, ska man bli så kär? INgen ting var eg fint nog åt MIN bebis i affären, men nu kan manju säga tt ungen inte behöver mer kläder, lakan eller andra prylar iaf.. Har verklgein köpt MASSOR!! Ifs i klädväg är väl eg det som vi har "för mkt" bodys och pyjamaser -och det är ju det alla säger går åt..*postar här oxå*JAg hade RÄTT! (som vanligt)
    Grattis här med

Vad köpte du igar da?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-18 13:30:05 följande:
    Grattis här med Vad köpte du igar da?
    Åh.. hela butiken!
    JAg fick strumpor och en tunika +polo som nog fungerar till BP och efter oxå..
    Bebisen fick en uppsjö bodysar,pyjameser, ett set skallror, sånddär ficherprise tryck så spelar/pratar det platta, barngardin (40 kr -trodde det var fel på priset..) speldosa, tvättlappar NIKE overall jag handlade iaf för 4500 kr, ochhadew med mig typ 6 kassar hem.. Köpte en massa hudkremer och sån´t till mig (och bindor i mängder..) man vill nog inte springa och handla mer än man måste när beisen har kommit ut..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG