• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos

HAr säkert köpt 6 bodys i strl 50 och lika många i 56 Generad Fast det klart, på Gekås kostar dom30 kr st..

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-18 14:01:42 följande:
    Åh.. hela butiken!JAg fick strumpor och en tunika +polo som nog fungerar till BP och efter oxå..Bebisen fick en uppsjö bodysar,pyjameser, ett set skallror, sånddär ficherprise tryck så spelar/pratar det platta, barngardin (40 kr -trodde det var fel på priset..) speldosa, tvättlappar NIKE overall jag handlade iaf för 4500 kr, ochhadew med mig typ 6 kassar hem.. Köpte en massa hudkremer och sån´t till mig (och bindor i mängder..) man vill nog inte springa och handla mer än man måste när beisen har kommit ut..
    Later som bra dag
  • Ickan

hejhej

*suck* svärmödrar, vilken planet kommer de ifrån? Kan man skicka tillbaka dem dit? Eller iaf deras kassa attityder.

Min är oftast ok, hon tränger sig definitivt inte på iaf vilket är bra. Nu ringde påsättaren till henne för han ska hämta sin dotter där om en stund. Såklart undrar hon om han kommer ensam eller om A o jag kommer med. Förmodligen ensam sa han då. Hennes nej-tjut hördes i halva huset. Så långt är väl allt ok men sen börjar hon tjata om att han ska ha med A o accepterar inte att han säger att han inte vet hur det blir eftersom A sover. Till slut blev de nästan arga på varandra. För det skulle vara helt ok att väcka en sovande bebis o dra iväg honom i bilen för att hon ska kunna gulla med honom i fem minuter? *suck* Hon kan väl ta o komma hit istället, det gör hon knappt aldrig utan förväntar sig att vi ska åka till henne. Gör vi det så bjuder hon inte ens på en kopp kaffe.

• Ickan

ok, nu har jag gnällt av mig lite i-landsproblem

• Pelargonen

Fröken Sophia skrev 2008-10-17 08:12:36 följande:

*gillar musens nya avatar**hoppas att danstina har fyrlingar i magen*
    What??!!! Min mormor hoppas också på det. Jag sa att hon får två i såna fall, i julklapp nästa år.
  • Pelargonen

Fröken Sophia skrev 2008-10-17 09:26:29 följande:

Fast -skämt å sido. Jag har läst och hört många som säger att livmodern blir större vid efterföljande graviditeter. Kan det inte var det som har hänt?
    Ja, BM sa att den snabbare blir större men min är (enligt måtten) i storlek med snittet för vecka 17 och det är aningen för stort för att enbart bero på att det är andra barnet. Maken är utom sig av oro, tittar redan på andra hus och större bilar.
  • Pelargonen
    KarJac skrev 2008-10-17 09:17:38 följande:
    MORGON!!Danstinas trillingar ska heta: PP, KarJac och Pucko
    Absolut!
  • Pelargonen
    Ickan skrev 2008-10-18 15:15:10 följande:
    hejhej*suck* svärmödrar, vilken planet kommer de ifrån? Kan man skicka tillbaka dem dit? Eller iaf deras kassa attityder.Min är oftast ok, hon tränger sig definitivt inte på iaf vilket är bra. Nu ringde påsättaren till henne för han ska hämta sin dotter där om en stund. Såklart undrar hon om han kommer ensam eller om A o jag kommer med. Förmodligen ensam sa han då. Hennes nej-tjut hördes i halva huset. Så långt är väl allt ok men sen börjar hon tjata om att han ska ha med A o accepterar inte att han säger att han inte vet hur det blir eftersom A sover. Till slut blev de nästan arga på varandra. För det skulle vara helt ok att väcka en sovande bebis o dra iväg honom i bilen för att hon ska kunna gulla med honom i fem minuter? *suck* Hon kan väl ta o komma hit istället, det gör hon knappt aldrig utan förväntar sig att vi ska åka till henne. Gör vi det så bjuder hon inte ens på en kopp kaffe.
    Min svärfar är utlänning så han går iofs att skicka tillbaka där han kom ifrån men det vill jag inte för jag gillar honom skarpt!

Kan du inte slå henne lite så blir det kanske bättre?
  • MissKaos
    Ickan skrev 2008-10-18 15:15:10 följande:
    hejhej*suck* svärmödrar, vilken planet kommer de ifrån? Kan man skicka tillbaka dem dit? Eller iaf deras kassa attityder.Min är oftast ok, hon tränger sig definitivt inte på iaf vilket är bra. Nu ringde påsättaren till henne för han ska hämta sin dotter där om en stund. Såklart undrar hon om han kommer ensam eller om A o jag kommer med. Förmodligen ensam sa han då. Hennes nej-tjut hördes i halva huset. Så långt är väl allt ok men sen börjar hon tjata om att han ska ha med A o accepterar inte att han säger att han inte vet hur det blir eftersom A sover. Till slut blev de nästan arga på varandra. För det skulle vara helt ok att väcka en sovande bebis o dra iväg honom i bilen för att hon ska kunna gulla med honom i fem minuter? *suck* Hon kan väl ta o komma hit istället, det gör hon knappt aldrig utan förväntar sig att vi ska åka till henne. Gör vi det så bjuder hon inte ens på en kopp kaffe.
    OM du kommer på hur, pliis tell me!
    Pelargonen skrev 2008-10-18 16:18:07 följande:
    Ja, BM sa att den snabbare blir större men min är (enligt måtten) i storlek med snittet för vecka 17 och det är aningen för stort för att enbart bero på att det är andra barnet. Maken är utom sig av oro, tittar redan på andra hus och större bilar.
    Boka ett UL??
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG