• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-19 23:52:05 följande:
    Nope hon bor kryp avstånd från mig*lockar med kaffe och bulle*
    Ålar. Fast fort!
  • Avstängd
    siamusen skrev 2008-10-19 23:55:12 följande:
    JASSA? jag vill ocksa bo nâra en allvarlig!
    Jag kan flytta till dig.
  • Millimina
    Jag bor nära T V Å allvarliga.. En som har en nyföding också. *Väntar på att få komma och lukta på huvudet på Sune*

• siamusen
    Millimina skrev 2008-10-19 23:56:28 följande:
    Jag bor nära T V Å allvarliga.. En som har en nyföding också. *Väntar på att få komma och lukta på huvudet på Sune*
    lyx!

jag kan slânga ut ful-grannen sa kan du flytta in.
  • Fåret Shaun
    HA, ha och Suri bor typ 10-40min promenad från mig (beror på om Bea går själv)
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Avstängd

Nu ska jag vara skitboring och lägga mig. Fy fan, dags att växa upp va?
    Får 2 vilda kids här imorgon, och jag e syyyk. Jag är ingen bra mamma då. Kan man terra grannar kl 8 på morgonen? Tänkte sätta in ungarna där så jag kan sova ut...

• Millimina
    siamusen skrev 2008-10-20 00:00:11 följande:
    lyx!jag kan slânga ut ful-grannen sa kan du flytta in.
    bor du inne i paris? Syrran är ju inte som jag. Men gullig och snäll. Och hennes pojkvän är ett kap! De kanske vill bo granne med dig så kan jag komma och lära mig franska, visa proppen hur man renoverar och få lukta på Clovis huvud?!
  • siamusen
    Womanizer skrev 2008-10-20 00:01:41 följande:
    Nu ska jag vara skitboring och lägga mig. Fy fan, dags att växa upp va?Får 2 vilda kids här imorgon, och jag e syyyk. Jag är ingen bra mamma då. Kan man terra grannar kl 8 på morgonen? Tänkte sätta in ungarna där så jag kan sova ut...
    KLART du kan gôra det

knôligt det âr att skriva med clovis i knât fôrresten
  • Avstängd
    Millimina skrev 2008-10-20 00:01:58 följande:
    bor du inne i paris? Syrran är ju inte som jag. Men gullig och snäll. Och hennes pojkvän är ett kap! De kanske vill bo granne med dig så kan jag komma och lära mig franska, visa proppen hur man renoverar och få lukta på Clovis huvud?!
    Du kan få lukta på mitt om du vill, jag är nyduschad för en gång skull.
Svar på tråden dårt asöires setuG