• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun

Du har inte sett någon med sitt barn i koppel. Men här på stan har jag oftast syskon vagn med den övredelen täkt med filt.

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Avstängd

Hej, här känner jag mig som hemma!

• Millimina

Jag såg framför mig hur Bea satt på den där mojängen och hur hon hade en ryggsäck med ett koppel på, fastsatt i mojängen och i dig som skjuter vagnen!

Tyckte mojängen verkade toppen. En sådan hade jag velat ha om det varit lite tätare mellan barnen!

(Ibland är jag småsugen på fler bara för att få prova att ha barn tätt och alla pryttlar man då behöver.. Sen kommer jag förstås på mig. Och då ska jag aldrig mer ha fler barn!)

:)

Var bor ni förresten? Jag bor på gatan närmast skogen.

• Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-19 23:30:14 följande:
    Jag såg framför mig hur Bea satt på den där mojängen och hur hon hade en ryggsäck med ett koppel på, fastsatt i mojängen och i dig som skjuter vagnen! Tyckte mojängen verkade toppen. En sådan hade jag velat ha om det varit lite tätare mellan barnen! (Ibland är jag småsugen på fler bara för att få prova att ha barn tätt och alla pryttlar man då behöver.. Sen kommer jag förstås på mig. Och då ska jag aldrig mer ha fler barn!):)Var bor ni förresten? Jag bor på gatan närmast skogen.
    vilken skog?
  • siamusen
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:27:08 följande:
    HEJ

tycker du passar in hâr jag med!
  • Avstängd
    siamusen skrev 2008-10-19 23:36:22 följande:
    HEJ tycker du passar in hâr jag med!
    Mmm... jag känner att vi har något förflutet..jag, du och den här tråden liksåm.
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:27:08 följande:
    [/citat]
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:38:55 följande:
    [citat]
    Mmm... jag känner att vi har något förflutet..jag, du och den här tråden liksåm.
    Åh, jag som först trodde du var bra på att läsa baklänges!!

Hej. Jag är ny här. Jag vet inte om jag är hemma än eller om jag mest stör. Fast jag har roligt iaf. Måste vara huvudsaken. Är du en sådan där som byter nick av och till?
  • siamusen
    Womanizer skrev 2008-10-19 23:38:55 följande:
    du kan fa min man i vâlkomstpresent
  • Avstängd
    Millimina skrev 2008-10-19 23:44:21 följande:
    Åh, jag som först trodde du var bra på att läsa baklänges!! Hej. Jag är ny här. Jag vet inte om jag är hemma än eller om jag mest stör. Fast jag har roligt iaf. Måste vara huvudsaken. Är du en sådan där som byter nick av och till?
    [/citat]

Jag byter, jag försvinner jag återkommer ALLTID!
    Kan inte leva utan musen och gute mfl.... Fast jag har försökt...
    siamusen skrev 2008-10-19 23:45:11 följande:
    [citat]
    Hmm frestande...verkligen. LePropp liksom.
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-10-19 23:45:11 följande:
    Musen trodde du bara lånade ut proppen till de som ska renovera

Hans golvläggande har fått många att skratta och undrat om det finns personer på riktigt som tänker så fel
Svar på tråden dårt asöires setuG